Firma KiK, która z sukcesami rozwija w Polsce sieć sklepów odzieżowych, w październiku ubiegłego roku postawiła na nowy kanał komunikacji z klientami – social media.
Wiara we własne możliwości, ciężka praca i konsekwencja są kluczem do osiągnięcia celu. Rozmowa z Krzysztofem Sadeckim
W biznesie i marketingu niczym mantra powraca hasło „lojalny klient”. Czy jednak często zastanawiamy się nad tym, jakie warunki muszą zostać spełnione, aby kupujący zaszczycił nas swoją lojalnością? I czy możemy coś zr
Beata Suchocka zajęła stanowisko Chief Operating Officer w RiverWood marketing (Grupa RiverWood). Będzie wspierać CEO grupy, Macieja Tomaszyka.
W III kwartale br. Grupa Kapitałowa RAFAMET wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 30,8 mln zł. Przychody ze sprzedaży za okres od stycznia do września br., w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego wzr
Prowadzili firmę w Chinach, nawiązali kontakty z koncernem Xiaomi, jednym z największych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Przekonali Chińczyków, by ekspansję na rynki europejskie rozpoczęli z Wrocławia. Co stoli
Chimney Poland, firma specjalizująca się w postprodukcji obrazu, została właśnie laureatem trzeciej edycji konkursu Office Superstar w kategorii branża kreatywna. Nagrodzone biuro znajduje się w biurowcu Bobrowiecka 8, do które
Rosnące wymagania konsumentów wymuszają na producentach stałe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań dla swojego biznesu. Jedną z metod ułatwiających te poszukiwania jest design thinking[1].
„30 under 30” to program mentoringowy prowadzony przez Amerykańską Izbę Handlową w Polsce (AmCham), opracowany z myślą o najzdolniejszych menedżerach poniżej 30 roku życia, których pracodawcy są członkami AmCham.
Przedsiębiorcy mają obowiązek dokonywania przeglądu swoich urządzeń fiskalnych minimum co dwa lata. Już wkrótce wejdzie w życie nowelizacja ustawy o VAT, w której znalazły się zapisy o obligatoryjnych karach za spóźnienia