Pracownik lub współpracownik, z którym firma się aktualnie rozstaje może za chwilę stać się jej klientem, kontaktem biznesowym pozwalającym dotrzeć do pożądanych osób w branży, ambasadorem lub chodzącą antyreklamą. Wsz
Business Centre Club po raz kolejny przyznało nagrody Ambasadora Polskiej Gospodarki. W IX edycji konkursu Ceramika Paradyż otrzymała tytuł w kategorii Najwyższa Jakość, przyznawany firmom wyróżniających się na swoim rynku w
W ubiegłym roku Polski sektor HoReCa warty był 24,2 mld złotych, podaje agencja badawcza PMR. To o 800 milionów więcej niż w roku 2013. Obecnie, rynek jest w trakcie wzrostu po korekcie z przed dwóch lat
Trudno sobie wyobrazić, aby poranek w biurze nie rozpoczął się od gorącej i aromatycznej kawy, która nie tylko poprawi samopoczucie pracowników, zwiększy sprawność, ale też napędzi do działania.
Neil Walker nowym Channel Marketing Managerem odpowiedzialnym za skanery Fujitsu
Opłaty za usługi wodne po nowemu
Już 4 lutego odbędzie się międzynarodowe webinarium poświęcone metodzie nazywanej Emocjonalny Eye-Tracking. Organizuje je Markedu Innovative Marketing Education.
Płynny nawóz azotowy w formie wodnego roztworu saletrzano-mocznikowego – to najnowszy produkt Barter SA. Spółka wspomoże też rolników, wyposażając ich w zbiorniki do magazynowania nawozu.
Obecna sytuacja gospodarcza sprawiła, że przedsiębiorcy siłą rzeczy zaczęli przykładać większą uwagę do kontroli kosztów firmy. Na czym ona polega, czy faktycznie jest pracochłonna i gdzie szukać pomocy przy jej wdrażani
Warszawski deweloper Victoria Dom S.A. wprowadził do oferty 125 mieszkań w ramach drugiego etapu inwestycji Osiedla Classic. Realizacja całego projektu na warszawskiej Białołęce zakłada wybudowanie łącznie 267 lokali.