Biznes Firma

TREND.expo – powstał pierwszy TrendBook dla firm wystawiających się na targach

TREND.expo – powstał pierwszy TrendBook dla firm wystawiających się na targach
TREND.expo to pełna wskazówek i inspiracji publikacja dla wystawców prezentująca najlepsze praktyki w architekturze i aranżacji stoiska, opatrzone komentarzami ekspertów designu i specjalistów marketingu

Data publikacji: 2019-04-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TREND.expo – powstał pierwszy TrendBook dla firm wystawiających się na targach
Kategoria: BIZNES, Firma

TREND.expo to pełna wskazówek i inspiracji publikacja dla wystawców prezentująca najlepsze praktyki w architekturze i aranżacji stoiska, opatrzone komentarzami ekspertów designu i specjalistów marketingu wystawienniczego.

TREND.expo - powstał pierwszy TrendBook dla firm wystawiających się na targach BIZNES, Firma - TREND.expo to pełna wskazówek i inspiracji publikacja dla wystawców prezentująca najlepsze praktyki w architekturze i aranżacji stoiska, opatrzone komentarzami ekspertów designu i specjalistów marketingu wystawienniczego.

Trendy w marketingu wystawienniczym zmieniają się dynamicznie, firmy chcąc nadążać za tymi zmianami szukają wciąż nowych sposobów na interesującą prezentację swoich produktów i usług. Pierwszy z czterech zaplanowanych na ten rok numerów TREND.expo pełen wskazówek i inspiracji dla wystawców prezentuje najlepsze praktyki w architekturze i aranżacji stoiska, skupiając się na trendach kolorystycznych na 2019 rok.

Wystawco, postaw na design

Aż 70 proc. osób, które postanawiają zatrzymać się przy konkretnym wystawcy, podejmuje decyzję na podstawie wyróżniającego się designu stoiska. Jego planowanie powinno być oparte o 4 filary marketingu wystawienniczego, wokół których skupiają się najważniejsze trendy i praktyki w branży.

Architektura stoiska – to nie tylko konstrukcja, ale przede wszystkim trendy dotyczące oświetlenia i koloru. Gra masywności z lekkością, pozorna niedostępność i tajemniczość albo maksymalna przestronność stoiska zdecydowanie wpływają na percepcję odwiedzających. Podobnie jak kolor, który pobudza emocje, energetyzuje i potrafi nadać charakteru całej aranżacji.
Kreatywność rozwiązań marketingowych – tu rozpoczyna się proces projektowania stoiska. Storytelling czyli pomysł na dobrą historię i przełożenie silnych stron marki na stoisko targowe, przez ubiór personelu i detale związane z jego prezencją to podstawa.
Digitalizacja – jeden z najbardziej widocznych trendów w branży. Użycie mediów i technologii na stoisku to nie tylko zabieg kosmetyczny, ale przede wszystkim narzędzie do mierzenia nawiązywanych relacji, jak m.in. liczba odwiedzin, oględzin produktu, zbieranie leadów. Topowe rozwiązania digital na targach to obecnie: content video, aktywności sensoryczne, VR, duże ekrany diodowe, mapingi, projekcje.
Doświadczanie marki – dobry design zabudowy to wstęp do wejścia odwiedzającego w świat (na stoisko) marki. W tym momencie czas na głębsze poznanie, które – zgodnie z globalnymi trendami – powinno być sensualne, np. poprzez zapach kwiatów czy drewna, nastrojowe oświetlenie, muzykę. Wszystko to, co klient może dotknąć, poczuć czy przeżyć zdecydowanie bardziej zapadnie w jego pamięć, wznosząc markę na wyższy poziom.

A to już wiesz?  Co czwarty przedsiębiorca boi się współpracy z młodą firmą

 

Kolor to trend nr 1, na którego analizę postawili autorzy TREND.expo – publikacji dla branży wystawienniczej. – Kolorystyka i oświetlenie stoiska to pierwszy krok do oceny wystawcy przez odwiedzającego. Elementy te nie tylko błyskawicznie wywołują konkretne skojarzenia co do marki, ale pozwalają ocenić ją w oczach klienta – mamy przed sobą stoisko luksusowe albo uniwersalne, a więc mało interesujące – mówi Katarzyna Rzadkiewicz, Sales & Marketing Director w Smart Design Expo, projektującej i realizującej stoiska targowe

– “Kolor” to temat pierwszego numeru TREND.expo, jednego z czterech zaplanowanych na 2019 rok. Dzielimy się w nim efektem wielomiesięcznych analiz, obserwacji i rozmów z wystawcami oraz partnerami branżowymi z całego świata. Publikację kierujemy do wszystkich osób, które planują stoiska targowe w swoich firmach, ale też i do tych, którzy śledzą lub wyznaczają kierunki w wystawiennictwie targowym – dodaje Łukasz Jerzmanowski, owner Smart Design Expo. 

Do współtworzenia TREND.expo, jego autorzy zaprosili ekspertów z dziedziny designu, architektury, marketingu wystawienniczego. Na łamach publikacji wypowiadają się dr hab. Maciej Przybylski – prof. nadzw. Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, studio Pawlak & Stawarski oraz Jerzy Osika – prezes Promedia, organizator targów, kongresów i konferencji.

Trendy w kolorze 2019

Kolory, które wiodą prym w marketingu wystawienniczym w 2019 roku to:

Pastele – doskonałe gdy chcemy uzyskać wysublimowany efekt, podkreślić  delikatność i eteryczność. Potrafią nadać stoisku targowemu lekkości, wyrafinowania i świetlistości.
Color blocking – zestawienia mocnych, wyrazistych kolorów czyli zupełne przeciwieństwo dla pasteli. W połączeniu z geometrycznymi formami tworzy odważne, soczyste i energetyczne wnętrza.
Monokolor – stawia na jeden kolor bądź dopełnia go jego różnymi tonacjami. Daje intrygujący efekt i zaskakuje. Jeśli na pierwszy rzut oka go nie widać, to znaczy że „działa”.
Kolory ziemi – sprawdzą się zarówno do aranżacji przestrzeni w stylu klasycznym, jak i nowoczesnym. Neutralne barwy dają poczucie ciepła i bezpieczeństwa, stwarzają atmosferę komfortu.

A to już wiesz?  Można zmniejszyć zatory płatnicze!

 

Z TREND.expo dowiesz się:

Jak wykreować zapadające w pamięć stoisko?
Po jakie środki sięgać, aby podkreślić ID marki i opowiedzieć ciekawą historię?
Jak za pomocą oryginalnych połączeń kolorów wyeksponować stoisko?

 

Odpowiedzi na te pytania udziela TREND.expo pt. „Czy kolor ma znaczenie?”, który w całości jest dostępny na https://smartdesign-expo.com/pl/trend-expo/

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
TREND.expo - powstał pierwszy TrendBook dla firm wystawiających się na targach BIZNES, Firma - TREND.expo to pełna wskazówek i inspiracji publikacja dla wystawców prezentująca najlepsze praktyki w architekturze i aranżacji stoiska, opatrzone komentarzami ekspertów designu i specjalistów marketingu wystawienniczego.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy