Uczestnicy programów lojalnościowych w B2B oczekują od organizatora atrakcyjnych gratyfikacji. Przyznają, że nagrody są główną motywacją do udziału w konkretnym programie (39 proc) – wynika z badania „Kompas lojalności
Firma KiK, która z sukcesami rozwija w Polsce sieć sklepów odzieżowych, w październiku ubiegłego roku postawiła na nowy kanał komunikacji z klientami – social media.
Współczesne firmy pokazują, jak nowoczesność może iść w parze z dbałością o środowisko. Coraz bardziej dążą, by zamiast substancji chemicznych wykorzystywać w swoich produktach składniki pochodzenia naturalnego, poniew
Proces automatyzacji i robotyzacji różnych gałęzi biznesu widoczny jest na polskim rynku już od wielu lat. Jednak nie wszystkie firmy postanowiły wprowadzić na bieżąco te zmiany, przez co ostatecznie bardziej ucierpiały podcz
Dwudziestu czterech uczniów z podlaskich szkół wzięło udział w X edycji konkursu „Wiedzy o Rodzinie” o zasięgu wojewódzkim. Głównym partnerem projektu jest spółka KAN.
Nowy silny punkt na warszawskiej mapie prawniczym. Oficjalnie ruszyła kancelaria KOLMERS legal, kierująca swoją ofertę głównie do przedsiębiorców.
Targi Budma przyciągają tysiące zwiedzających. Wśród wystawców będzie można spotkać producentów materiałów budowlanych, a także architektów, wykonawców oraz inwestorów. W tym roku nie zabraknie także marki Oras – kt
Trendy polskiego biznesu: usługi outsourcingowe o globalnym zasięgu dla Forbes - Adam Stańczak – Prezes ASM GROUP S.A.
Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych mają b
Z początkiem roku do zespołu platformy zakupowej Arena.pl dołączyła Alina Wojna, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Kluczowym wyzwaniem stojących przed nią i jej zespołem jest zbudowanie solidnej strategii i silne