Po raz kolejny zadowolenie klientów Podravka Polska zostało potwierdzone w plebiscycie Laur Konsumenta. Z okazji jubileuszu firma Podravka Polska otrzymała specjalne godło – Laur Konsumenta – Lider XV-lecia (2004-2019).
Kampania Sodexo Benefits and Rewards Services
Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że jesteśmy pierwszym Domem Maklerskim, który nawiązał współpracę z Instytutem Energetyki Odnawialnej.
Firma Capgemini poinformowała o zatrudnieniu Marka Woźnego na stanowisko dyrektora zarządzającego obszaru Application Services
Ponad 600 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej w Świeciu, drugi sklep sieci w Toruniu oraz pierwszy w Krapkowicach – tak wygląda krótki bilans działań KiK w lipcu, a sieć zapowiada, że to jeszcze nie koniec otwarć w sezonie w
21.500 zł przyniosła charytatywna akcja „Aktywny TIM dla Przyjaciół”. Kilometry zgromadzone przez pracowników TIM SA w 9 rodzajach aktywności fizycznej przeliczono na złotówki, które zostały przeznaczone na leczenie i reh
Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozszerzyła współpracę z Grupą Pigu. Od września MBridge prowadzi działania z zakresu Google Ads na rynku estońskim, gdzie Pigu działa jako Kaup24.ee.
Kompetentny społeczny inspektor pracy – w interesie pracodawcy
Krystyna Baran od ponad 26 lat uczestniczy w rozwoju firmy WIŚNIOWSKI, a od lat 18 stoi na czele zarządu tej potężnej spółki i pracuje dbając o jej stabilność i ciągły rozwój. Jakie cele wyznacza spółce i czego możemy sp
Marka Kotlin zdecydowała się powierzyć działania komunikacyjne przy najnowszej kampanii pod hasłem „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu” agencji Big Picture.