Panująca od dłuższego czasu pandemia koronawirusa wywołuje nie tylko lęk o przyszłość, ale także zmiany w zachowaniu konsumentów.
Koszty w firmie trzeba liczyć zawsze, ale w czasach kryzysu jest to szczególnie ważne. Zamiast jednak w panice ciąć budżet marketingowy, warto efektywniej wydawać pieniądze.
Młode przedsiębiorstwa w Polsce często potrzebują wsparcia finansowego oraz merytorycznego, by skutecznie realizować założone cele. Z pomocą przychodzą fundusze venture capital, które inwestują kapitał własny w wybrane pro
27 września br. w Warszawie, w ramach Branżowego Programu Promocji branży kosmetycznej na zagranicznych rynkach, gościli zagraniczni dziennikarze i dystrybutorzy branży kosmetycznej. Organizatorem akcji jest SPC House of Media na
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej zaprasza na spotkanie online pt. „Nowe początki. Jak skutecznie uruchomić przedsięwzięcie biznesowe?”, które poprowadzą uznani eksperci z MIT Enterprise Forum: Bogusława Cimoszko-Sko
Branża IT rośnie w siłę. W stolicy Dolnego Śląska działa kilkaset firm z tego sektora i wciąż pojawiają się nowe. Co je przyciąga? Dostępność specjalistów i elastyczne powierzchnie biurowe.
Łączne obroty 10 największych nowych polskich sprzedawców, którzy dołączyli do platformy eBay w 2018 roku, osiągnęły ponad 2 miliony euro. Jest to wolumen dwa razy większy niż obrót 10 największych nowych polskich sprzeda
Sieć sklepów KiK została uznana za jedną z najlepiej rokujących marek w Polsce w 2013 roku.
Dynamiczny rozwój małej firmy z pewnością cieszy jej właścicieli. Ale rozwój to nie tylko większe przychody, ale i specyficzne problemy. Gdy firma rośnie, musi pozyskać odpowiednich pracowników i znaleźć sposób, by zatrzy