Łatwo powiedzieć: „bądź bardziej ekologiczny”. Ale co to właściwie znaczy? Można zakładać, że zarówno menedżerowie, jak i pracownicy wielu firm nie mieliby nic przeciwko temu, aby podjąć dodatkowy wysiłek na rzecz ś
Co decyduje o sukcesie sieci partnerskiej? Jak zapewnić zespołowi sprawną współpracę i komunikację? Jak zwiększyć wyniki sprzedaży?. Czas sięgnąć po odpowiednią technologię.
Data publikacji: 2015-02-04 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co firmowe auto mówi o przedsiębiorstwie Kategoria: BIZNES, Firma Wybór odpowiedniego samochodu służbowego przekłada się na wizerunek firmy, […]
Cromwell Property Group, firma będąca asset manegerem i zarządzający nieruchomościami, w budynkach biurowych Innova Work Station i Signum Work Station w trosce o bezpieczeństwo użytkowników wdrożył modelowe procedury sanitarn
Mikroprzedsiębiorcy, którzy mają konto firmowe w bankowości elektronicznej Mini Firma, mogą już ekspresowo wymieniać faktury na gotówkę. eFaktoring – usługa finansowania faktur świadczona przez NFG – teraz jest dostępna
Budowanie wizerunku firmy polega na umiejętnym prowadzeniu biznesu zgodnie z założoną koncepcją przedsiębiorstwa, która pozwala ukształtować szereg pozytywnych skojarzeń w świadomości jej odbiorców oraz zbudować długotrw
Czy można stosować wobec innych techniki perswazji, a jednocześnie pozostawać szczerym i autentycznym?
Zgodnie z prawem linie lotnicze muszą dać pasażerom możliwość zgłaszania roszczeń o wypłatę odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Niestety przewoźnicy często ograniczają dostęp do swoich kanałów pozwalając
Prowadzony tradycyjnie audyt zabiera sporo czasu, podobnie jak i mozolne uzupełnianie ocen stanowisk po audycie, czy tworzenie raportów.
International Paper, światowy lider w branży papieru, opakowań i celulozy, rozpoczyna współpracę z poznańską agencją RiverWood marketing & communication.