W momencie, w którym biznes całego świata podlega stopniowej cyfryzacji, w Polsce wciąż niewiele firm decyduje się na inwestycje w takie rozwiązania.
Jedzenie, obsługa, wystrój. To kryteria, które bierzemy pod uwagę wybierając się do restauracji. Nie mniej ważny jest też komfort akustyczny, będący subiektywną miarą tego, jak odbieramy dźwięki danego pomieszczenia, a w
Nie tylko gwiazdy pop mają duże, czasem trudne do spełnienia życzenia. Dla firmy zajmującej się wykańczaniem wnętrz wyzwaniem mogą być oczekiwania niektórych klientów.
Eksperci DB Schenker wystąpią podczas XIX Konferencji Lean Management organizowanej w czerwcu przez Lean Enterprise Institute Polska we Wrocławiu. Opowiedzą, jak angażować liderów w budowanie kultury Lean.
Gdy w zespole wybucha konflikt, oznacza to wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i dla szefa. Co wtedy robić? Przeczekać, czy zdecydowanie wkroczyć do akcji? A może spróbować mediacji?
Negocjacje dotyczące zakupów powinny przebiegać podobnie jak wszystkie inne negocjacje biznesowe. Niestety, rozmowy handlowe bardzo często koncentrują się wyłącznie na cenie, a to sprawia, że wygrywają oferty najtańsze, ale
Lokalizacja nowej siedziby jest najlepszym momentem, aby pomyśleć o skutecznym systemie interkomowym, który będzie prawidłowo zabezpieczał siedzibę i każdy oddział przedsiębiorstwa.
Jak profesjonalnie przekazać wiedzę i skutecznie rozwijać umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta? Na to pytanie odpowiadamy w najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta (3-4/2019).
Sprzedaż produktów finansowych przez doradcę czy też pośrednika jest w dużej mierze oparta na wypracowanym zaufaniu i wiarygodności. Aby móc szybciej i lepiej zrealizować ten cel, część przedstawicieli branży sięga po wsp
Ogromna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że otwieranie nowego ma sens tylko wtedy, gdy wyraźnie odróżnia się od innych. Dziś bardziej niż kiedykolwiek liczą się innowacyjne pomysły oraz takie przygotowani