W najnowszej piramidzie zdrowia, która zastąpiła tę z 2009 roku, zaszło wiele zmian. Między innymi owoce i warzywa znalazły się na drugim miejscu, jako najważniejsza grupa produktów spożywczych, która powinna stanowić pods
Menedżerowie mają tendencję do przekazywania swoim podwładnym negatywnych informacji zwrotnych. Jednak wzmocnienia negatywne bardzo rzadko prowadzą do pozytywnych rezultatów. Zazwyczaj lepsze efekty przynosi docenianie pracownik�
Nową Kierownik Magazynu Automotive Seifert Polska w Bielsku-Białej
CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia z zakresu obsługi klienta personelu kelnerskiego warszawskiej restauracji Stacja Wawer.
Badanie potencjału rynku B2B
Współczesne technologie i dostęp do internetu dają dziś małym i średnim przedsiębiorcom olbrzymie możliwości rozwoju firmy. Nowoczesne przedsiębiorstwa świadczące swoje usługi, dążą do poprawy efektywności przy jednoc
Nie od dziś wiadomo, że politykę robi się przy stole, gdzieś między aperitifem a deserem.
Klient nasz pan. To powiedzenie znane jest chyba każdemu. Firmy otwarcie przyznają, że wraz ze wzrostem poziomu konkurencji staje się coraz prawdziwsze. Jeśli marka chce pozostać atrakcyjna i konkurencyjna na rynku, musi wychodzi
Drew Trans II jest firmą kładącą duży nacisk na rozwój i innowacyjność jak i trendy, które panują na rynku. Ich starania i ciężka praca została doceniona w konkursie Gepardy Biznesu.
Z kasą fiskalną jest jak z kupnem nowego samochodu. Najlepiej wybrać się do punktu z ugruntowaną pozycją na rynku. Dobra opieka posprzedażowa zagwarantuje nam bezpieczeństwo, a w przypadku awarii, nie narazi naszej firmy na zby