Henkell podpisuje umowę nabycia 50.67% udziałów w Freixenet S.A. Zawarcie umowy o rozległej współpracy na skalę międzynarodową.
55% badanych pracowników wskazało, że w trakcie home office najbardziej rozprasza ich przeglądanie Internetu lub oglądanie telewizji. Wiele firm planuje przedłużyć pracę zdalną do jesieni, dlatego przed managerami stoi trudne
Sheryl Sandberg w swojej książce Włącz się do gry pisze, że prawdziwą równość płci osiągniemy dopiero wówczas, gdy połową krajów i przedsiębiorstw będą zarządzać kobiety, a połową gospodarstw domowych zajmą się
Podczas najbliższej XXIII edycji targów branży budowlanej INTERBUD swoje produkty zaprezentuje marka KOŁO.
W mediach często można usłyszeć opinię: „Przedsiębiorczość to narodowa cecha Polaków”. W praktyce jednak młodzi ludzie nie mając wystarczającej wiedzy, przygotowania, a przede wszystkim odwagi i motywacji, często boją
Agencja interaktywna KERRIS przedłużyła umowę z Honeywell na prowadzenie kampanii reklamowej w pięciu państwach Europy Środkowo Wschodniej.
FIRMA ABBVIE POLSKA ZAJĘŁA 3 MIEJSCE W RANKINGU „NAJLEPSZE MIEJSCE PRACY POLSKA 2014”. W BADANIU SZCZEGÓLNIE WYSOKO ZOSTAŁY OCENIONE KOMPETENCJE MANAGERÓW, WARUNKI PRACY ORAZ PRZYJAZNA I TOLERANCYJNA ATMOSFERA.
Choć wydaje się, że im firma bardziej się rozwija tym zarządzanie takim przedsiębiorstwem wcale nie będzie trudniejsze, nic bardziej mylnego. Im firma większa, tym więcej kluczowych dla niej decyzji trzeba podejmować.
Budowanie wizerunku firmy polega na umiejętnym prowadzeniu biznesu zgodnie z założoną koncepcją przedsiębiorstwa, która pozwala ukształtować szereg pozytywnych skojarzeń w świadomości jej odbiorców oraz zbudować długotrw
Zakończyła się pierwsza edycja programu społecznego Rebelki, prowadzonego przez firmę Henkel Polska we współpracy z platformą edukacyjną Zwolnieni z Teorii.