W walce ze skutkami pandemii COVID-19 firma P&G i jej marki uruchamiają kolejną międzynarodową falę wsparcia, w ramach której przekażą środki czystości i ochrony osobistej oraz środki finansowe o łącznej wartości kilkudzi
W momencie, w którym biznes całego świata podlega stopniowej cyfryzacji, w Polsce wciąż niewiele firm decyduje się na inwestycje w takie rozwiązania.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, 43% przedsiębiorstw działających w Polsce realizowało w 2014 roku programy wsparcia sprzedaży skierowane do partneró
W dniach 24-26 marca w Niemczech odbędzie się XI edycja World Hosting Days - największe międzynarodowe targi branżowe usług IT. O chmurze obliczeniowej, usługach IT i bezpieczeństwie danych mówić będzie m.in. Steve Wozniak,
Utrzymanie lojalności stałego klienta jest od 5 do 7 razy tańsze niż zdobycie nowego. Klient lojalny staje się zatem wartością samą w sobie.
W tym dziwnym roku czas Halloween i polskich zaduszek też zapowiada się inaczej.
Skuteczny marketing to spore wyzwanie nie tylko dla młodych, rozwijających się firm, ale również dla marek o ugruntowanej pozycji na rynku. Często w założeniu ma się on sprowadzać do działań szybkich, efektownych i oczywiś
Wartość globalnego rynku olejków eterycznych w 2015 roku wyniosła ponad 6 mld dolarów. Według prognoz, do 2024 roku ma jeszcze wzrosnąć i to dwukrotnie – czyli do kwoty 13,94 mld dolarów. Tak wskazuje raport „Essential Oil
MLP Group wybuduje nowy park logistyczny w pobliżu Poznania. Będzie to drugie centrum w tej części kraju realizowane przez wiodącego dewelopera powierzchni magazynowych. Planowane w nowej lokalizacji obiekty dostarczą łącznie b
Epidemia koronawirusa przyniosła wiele, często zaskakujących, zmian w różnych dziedzinach życia. Wpłynęła na naszą codzienność, edukację, ale także na trendy konsumenckie. A jak zmienił się biznes? Czy wprowadzone zmian