Firmy, które dbają o motywację swoich podwładnych, czerpią z tego korzyści w postaci większego zaangażowania i lojalności pracowników, co przekłada się na pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Jakie trendy w motywowaniu pr
Umiejętna autoprezentacja buduje wizerunek eksperta i reprezentowanej przez niego firmy. Effective Public Relations zaprasza na bezpłatne szkolenie dla przedstawicieli branży budowlanej i wnętrzarskiej. Zapraszamy na warsztaty 21.0
Ponad 30 wystawców z całej Polski prezentowało się na Targach Pracy na Politechnice Białostockiej. Imprezę odwiedziły tłumy studentów, poszukujących zatrudnienia i praktyk.
20 maja 2017 r. odbyła się uroczysta Gala Finałowa Malarz Roku Dekoral 2016. Pierwsze miejsce zdobyła Firma Budowlana Bilder Krzysztof Zaremba, natomiast nagrodę publiczności otrzymał Grądzki Jerzy Zakład Remontowo-Budowlany.
Improwizacja i tzw. „przydasie” to polska specjalność. W miejscu uporządkowanym pracuje się wydajniej, jednak metoda 5S wymaga zmiany przyzwyczajeń. Jak je wprowadzić?
W Dolinie Krzemowej mawia się, że startupy finansowane są przez tzw. 3F: „friends, family and fools”. Mimo że do Doliny Krzemowej nam jeszcze daleko, finansowanie nowego biznesu wygląda u nas podobnie.
Od połowy października agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z klubem muzycznym Klubo (dawną Klubokawiarnią), czyli jednym z najbardziej kultowych miejsc na imprezowej mapie Warszawy.
Produkty marki Cersanit w finale konkursu wzorniczego „Dobry Wzór 2019”
EASY Plecaki do serca to II edycja ogólnopolskiej akcji skierowanej do szkół podstawowych, której celem jest pomoc dzieciom w potrzebie.
Coraz więcej firm z Wrocławia odczuwa potrzebę wellbeingu i zaczyna nad nim pracować. W nowoczesnych przestrzeniach biurowych, wpisujących się w ideę dobrostanu, organizowane są warsztaty, podczas których pracownicy dowiadują