Rozbudowywanie wiedzy i kompetencji pracowników to ważny element strategii przedsiębiorstwa, który przekłada się na efektywność firmy. Zyskuje on na znaczeniu szczególnie w dobie spowolnienia gospodarczego, z jakim się obecni
Jesień wita nas zmianami. Firma MAJSTER-POL ma nowe logo, dzięki któremu ma nadzieję być jeszcze bardziej rozpoznawalna. Nadal jednak pozostaje otwarta na Klientów i zapewnia najwyższą jakość usług.
Digitalizacja i technologie automatyzujące procesy to kierunek, w którym zmierza coraz więcej polskich firm. Na drodze transformacji cyfrowej wspierają je podmioty z sektora usług biznesowych.
Hostessy rozdające krówki pod siedzibami firm IT – ten widok zaskoczył w ostatnich dniach wielu wrocławskich informatyków. W ten sposób Luxoft, jeden z najdynamiczniej rozwijających się pracodawców IT w regionie, promował O
Fińska Loteria Narodowa Veikkaus wybrała DB Schenker na dostawcę usług logistycznych w Finlandii.
CCMS (Customer Care Management & Solutions) wkroczył w kolejny etap współpracy z Morizon S.A. Realizuje cykl szkoleń, których celem jest podniesienie kwalifikacji i fektywności sprzedażowej pracowników Działu Handlowego.
Każdy wie, do czego służy kosiarka. Mało kto zdaje sobie jednak sprawę, że w sezonie kosi nią nawet 5 powierzchni dużego boiska piłkarskiego! Właśnie rusza najnowsza odsłona Solidnej Oferty, która poprzez ciekawostki promu
Od lat firmy coraz więcej uwagi poświęcają wolontariatowi pracowniczemu. Jak będzie on wyglądał w przyszłości? Szczególnie po trudnym czasie pandemii? O tym 1 grudnia w czasie VIII konferencji Koalicji Liderzy Pro Bono opowie
Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych mają b
O dylematach, jakie stoją przez przedsiębiorcami rozmawiamy z ekspertami w dziedzinie handlu zagranicznego: Leszkiem Zołotarskim i Marcinem Pietrusińskim, założycielami firmy El-Expert.