Firma SANPLAST ma nowego prezesa
Pogoda tego lata dopisała, więc od pierwszych dni maja do ostatnich września LodyBonano sprzedawały się jak świeże bułeczki.
Przedstawiciele Styropminu, w trosce o jakość i bezpieczeństwo realizacji dachów płaskich, dołączyli do Grupy Merytorycznej PPOŻ. powołanej przy Stowarzyszeniu Wykonawców Dachów Płaskich i Fasad (DAFA).
Dystrybutor olejów samochodowych i płynów eksploatacyjnych przedłużył najem powierzchni magazynowej w Centrum Logistycznym Kraków II, zwiększając jej wielkość do ok. 3400 mkw.
Anna Bulwicka zaczynała jako blogerka, którą fascynowało zdobienie paznokci. Dzisiaj ma własną firmę, a jej akcesoria docierają do osób z 55 państw.
Ciepła woda to nasz żywioł. To motto inżynierów w firmie Stiebel Eltron projektujących nowoczesne przepływowe ogrzewacze wody. Dzięki nim robi się coraz taniej!
Zdrowy i szczęśliwy pracownik to ograniczenie kosztów spowodowanych nieobecnością z powodu choroby, większa wydajność zespołu i lepsze wyniki firmy.
Na pytanie o wartość przedsiębiorstwa warto odpowiadać nie tylko w oparciu o wskaźniki ekonomiczne. Równie ważny jest wizerunek firmy – mówi Waldemar Moss, współwłaściciel expondo, lidera segmentu B2B w e-commerce.
Czas pandemii to bez wątpienia sprawdzian funkcjonowania biznesu, ale także moment, w którym działaniom poszczególnych marek przyglądają się konsumenci. Na co szczególnie zwracają uwagę w tzw. nowej rzeczywistości?
Coraz więcej polskich firm pokazuje się na europejskich rynkach. Jedną z okazji prezentacji marki jest udział Mobile Word Congress na targach telekomunikacyjnych.