Według GUS odsetek firm usługowych w Polsce, wykazujących aktywność innowacyjną w ostatnich latach spadł i wyniósł 10,6 proc. w skali kraju. Jak zatrzymać tendencję spadkową?
Oto 11 kroków do wzmocnienia personal brandingu i rozwijania dzięki temu firmy, działu czy zespołu.
W dniach 17-23 listopada na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie odbędzie się szósta polska edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Jednym z prelegentów podczas tego wydarzenia będzie ekspert branży outsou
Wymiana poglądów i doświadczeń w najważniejszych dla rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu tematach miały miejsce podczas II Anty-Konferencji CSR.
9 salonów na 9 urodziny "Time for Wax". Wywiad z Izabelą Makosz, właścicielką sieci salonów depilacji woskiem i prowadzącą program na youtube "Time for Business"
Branża finansowa zaczyna dostrzegać, że choć poważnie traktowane działania etyczne mogą ograniczać konkurencyjność biznesu, prowadzą do budowy wyjątkowych organizacji.
Obowiązek sporządzania Jednolitego Pliku Kontrolnego od tygodnia ciąży już na największych firmach, zatrudniających więcej niż 250 pracowników lub generujących powyżej 50 mln euro obrotu rocznie.
Praca niesie za sobą ryzyko doświadczania stresu i długich godzin spędzonych przed komputerem. Dlatego pracodawcy starają się jak najlepiej zadbać o swoich pracowników. Ostatnio coraz popularniejsze stają się akcje edukacyjne
Kiedy ostatnio znalazłeś w pracy czas na planowanie? Niestety, problemem zarówno szeregowych pracowników, jak i ich szefów, jest to, że są pochłonięci codzienną „bieżączką” lub „gaszeniem pożarów”.
Grupa RiverWood (RiverWood marketing i AF.agency) rozwija dział Kreacji i powiększa swoje zaplecze o trzech nowych pracowników.