Wirtualna teczka HR ułatwia życie zarówno pracodawcy, jak i pracownikowi
ak wynika z badania „Cztery trendy, które zmienią sprzedaż B2B w 2020” przeprowadzonego przez ICAN Research na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska stworzenie skutecznego programu to rodzi wiele pytań. Jakich?
Przedsiębiorstwa w Polsce powoli wracają do normalnego trybu pracy. Powracają też networkingi, które przez pandemię odbywały się jedynie w formie wirtualnej. Już w połowie czerwca członkowie Towarzystw Biznesowych stawili si
Plumbr.eu opublikowała najnowsze wyniki badań dotyczące wydajności sklepów internetowych w Polsce. Zbadano 180 najpopularniejszych e-sklepów.
Firma Soudal przedłużyła do 2022 roku współpracę z profesjonalną belgijską grupą kolarską LOTTO SOUDAL. Zgodnie z postanowieniami nowej umowy obaj sponsorzy tytularni drużyny – Soudal i Lotto – stali się równi.
Przykłady marek działających w modelu direct-to-consumer zdają się potwierdzać, że jest to doskonały model biznesowy dla wielu młodych firm, w szczególności w obliczu dynamicznego rozwoju rynku e-commerce
Jeśli prowadzisz firmę ukierunkowaną na rozwój, a nie jedynie przetrwanie, outsourcing jest optymalnym rozwiązaniem. Pozwala poczynić oszczędności - w krótkim terminie i osiągnąć upragnioną pozycję na rynku - w długim.
Po raz kolejny zadowolenie klientów Podravka Polska zostało potwierdzone w plebiscycie Laur Konsumenta. Z okazji jubileuszu firma Podravka Polska otrzymała specjalne godło – Laur Konsumenta – Lider XV-lecia (2004-2019).
2 czerwca 2016 r. przedstawione zostało nowe logo Saint-Gobain. Nowatorska interpretacja symbolu „mostu”, jaki od ponad 40 lat reprezentował Grupę, została uzupełniona o dynamiczny zarys panoramy miasta symbolizujący terytori
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, 43% przedsiębiorstw działających w Polsce realizowało w 2014 roku programy wsparcia sprzedaży skierowane do partneró