CCMS (Customer Care Management & Solutions) od kilku lat doskonali stosowane przez siebie standardy szkoleń i doradztwa w obszarze obsługi klienta.
W III kwartale br. Grupa Kapitałowa RAFAMET wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 30,8 mln zł. Przychody ze sprzedaży za okres od stycznia do września br., w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego wzr
Bezpłatne szkolenie "25 sposobów na zwiększenie zaangażowania pracowników" International Happiness at Work Institute
W ostatnim okresie co trzeci polski przedsiębiorca zmienił swoją strategię biznesową. Często były to zmiany, na które do tej pory brakowało czasu, przestrzeni, czy motywacji. Dotknęły zarówno sklepów stacjonarnych, jak i b
Tornistry pełne książek, długie godziny spędzane w szkole, intensywna nauka i dynamicznie rozwijający się organizm.
Firma Fyrklövern – wiodący producent luksusowej porcelany, cenionej przez pasjonatów oryginalnego designu najwyższej jakości – świętuje 45 lecie działalności w Skandynawii i jubileusz obecności na polskim rynku.
Digitalizacja i technologie automatyzujące procesy to kierunek, w którym zmierza coraz więcej polskich firm. Na drodze transformacji cyfrowej wspierają je podmioty z sektora usług biznesowych.
Nagrody przyznawane pracownikom to zazwyczaj premie finansowe. Z kolei gdy myślimy o nagrodach rzeczowych, na myśl przychodzą raczej konkursy dla konsumentów, w których można wygrać drobny upominek lub przedmiot o wysokiej warto
Producent kuchennych urządzeń do zabudowy przedłużył umowę dotyczącą najmu 2,9 tys. mkw. powierzchni komercyjnej w parku logistycznym MLP Pruszków I, należącym do MLP Group. Firma TEKA Polska współpracuje z MLP Group od 20
W dobie koronawirusa i spowolnienia gospodarki przedsiębiorcy nie zwlekają już miesiącami z odzyskiwaniem należności od kontrahentów. Na znaczeniu mocno zyskała windykacja, którą można zlecić online.