Bez względu na branżę w której pracujesz, wrażenie jakie sprawia się na potencjalnych klientach jest kluczowe. Dlatego też treści, które prezentujesz w reklamach, folderach, publikacjach, na stronie internetowej czy w mediach
Data publikacji: 2015-02-04 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co firmowe auto mówi o przedsiębiorstwie Kategoria: BIZNES, Firma Wybór odpowiedniego samochodu służbowego przekłada się na wizerunek firmy, […]
W dzisiejszych czasach cały świat opiera się na nowych technologiach, cyfryzacji oraz automatyzacji kolejnych czynności.
Luka w finansowaniu powstająca ze względu na długi cykl konwersji gotówki to utrapienie wielu przedsiębiorców. Także tych działających w e-biznesie. Przykład Blue Ocean pokazuje jak skutecznie rozwijać sprzedaż nie martwią
Forbis Group, ekspert w rozwiązaniach projektowych dla branży retail, weźmie udział w jesiennej edycji Shopping Center Forum 2015, która odbędzie się w dniach 16-17 września w Warszawie.
MLP Group wybuduje nowy park logistyczny w pobliżu Poznania. Będzie to drugie centrum w tej części kraju realizowane przez wiodącego dewelopera powierzchni magazynowych. Planowane w nowej lokalizacji obiekty dostarczą łącznie b
Franczyzobiorcy, którzy otworzyli lodziarnię na początku tego sezonu mieli chyba jakieś przecieki z góry. Dawno nie było tak dobrego sezonu. Jesteśmy dopiero na jego półmetku, a największa w Polsce franczyzowa sieć w branży
Urządzenia do gotowania wody, potocznie zwane warnikami, cieszą się coraz większą popularnością. Nic w tym dziwnego: są ekologiczne, funkcjonalne i oszczędne. Na czym polega ich fenomen?
Niemal 70 koncepcji rozmaitych przedsięwzięć biznesowych wpłynęło na konkurs pod hasłem „Rozwiń Skrzydła”, zorganizowany przez spółkę TEDI, właściciela marki „Vodka Szelment”.
Start-up wspierany przez Communication Unlimited pnie się w górę. Projekt portalu helpzy.com właśnie zakwalifikował się do pilotażowego programu „Startup School” prowadzonego przez najlepszy inkubator start-upów na świeci