Data publikacji: 2018-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WIŚNIOWSKI zaskoczył na Targach BUDMAKategoria: BIZNES, FirmaPonad 500 m2 ekspozycji, tysiące odwiedzających, trzy złote medale za innowacyjność i setki owocn
Data publikacji: 2014-04-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: I Konferencja Zarządzania Projektami PMI WrocławKategoria: BIZNES, Firma4 i 5 kwietnia 2014 roku w hotelu Mercure Wrocław Centrum odbędzie się I Konferencja Zar
Data publikacji: 2019-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: (Po)moc kobiet w biznesieKategoria: BIZNES, FirmaZbliża się Dzień Kobiet. Już za kilka dni panie będą miały swoje święto. Ale, czy pod względem zawodowym,
Data publikacji: 2017-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszył konkurs InPost i Fundacji Przedsiębiorczych KobietKategoria: BIZNES, FirmaRuszył konkurs InPost i Fundacji Przedsiębiorczych Kobiet„Pokonałam samą s
Data publikacji: 2019-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuro, które nie ma wieku, czyli design łączący pokoleniaKategoria: BIZNES, FirmaWiedza doświadczonych pracowników w zestawieniu ze spojrzeniem z innej – now
Data publikacji: 2018-07-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany w zarządzie PAYBACK PolskaKategoria: BIZNES, FirmaZ dniem 9 lipca 2018 roku stanowisko Managing Director w PAYBACK Polska objął Marcin Pilarski, który w l
Data publikacji: 2015-03-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEMafor wskazujący sukcesKategoria: BIZNES, FirmaSEM stanowi bardzo skuteczną formę reklamy już przy minimalnych budżetach, a więc dostępną również dla ma�
Data publikacji: 2015-11-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwemKategoria: BIZNES, FirmaChoć wydaje się, że im firma bardziej się rozwija tym zarządzanie takim przedsiębiorstwem wcal
Data publikacji: 2016-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MLP Group poszerza współpracę z Auto PartnerKategoria: BIZNES, FirmaAuto Partner powiększy dotychczas zajmowaną powierzchnię magazynowo-biurową o prawie 19 ty
Data publikacji: 2017-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak optymalizować procesy obsługi klienta?Kategoria: BIZNES, FirmaZadowolony z jakości obsługi klient jest lojalny, bardziej otwarty na zwiększenie wartości za