Data publikacji: 2019-08-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 powodów, dla których warto zainteresować się gamifikacjąKategoria: BIZNES, FirmaNie każdy zdaje sobie jednak sprawę z potencjału gamifikacji – za pomocą
Data publikacji: 2019-04-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MCW19 – konferencja do doświadczaniaKategoria: BIZNES, Firma„Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. Ta sentencja,
Data publikacji: 2020-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejne mieszkania na osiedlu Optima już w sprzedażyKategoria: BIZNES, FirmaINPRO S.A. wprowadziło do sprzedaży kolejne mieszkania, tym razem w ramach 3. i 4. za
Data publikacji: 2018-07-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badaj swój biznes i daj się zbadać innymKategoria: BIZNES, FirmaSkąd czerpiemy wiedzę, z której później korzystamy w życiu osobistym i w biznesie? Często,
Data publikacji: 2017-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocławianka w plebiscycie Pulsu Biznesu. Zagłosuj!Kategoria: BIZNES, FirmaAgata Brucko-Stępkowska, założycielka i prezes Futuro Finance, ma szansę na tytuł K
Data publikacji: 2017-08-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe technologie przyciągną biurowego najemcęKategoria: BIZNES, FirmaRozwiązania IT coraz częściej stają się integralną częścią wyposażenia współczes
Data publikacji: 2020-08-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wino w Polsce zyskuje na popularnościKategoria: BIZNES, FirmaJak zmieniają się trunkowe zwyczaje Polaków?Jak zmieniają się trunkowe zwyczaje Polaków? Od kil
Data publikacji: 2018-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Transition Technologies kontynuuje ekspansję zagranicznąKategoria: BIZNES, FirmaGrupa Kapitałowa Transition Technologies (GK TT) – polski lider IT w obszarze en
Data publikacji: 2015-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co trzecia firma jest oczerniana przez konkurencjęKategoria: BIZNES, FirmaOgłaszanie przetargów, choć zwycięzca został już wybrany, żądanie wykonania dodatk
Data publikacji: 2014-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FMCG lubi lojalność! Czas na akcje B2B!Kategoria: BIZNES, FirmaFirmy z branży FMCG od lat z sukcesem budują lojalność konsumentów prowadząc dla nich szereg p