Data publikacji: 2016-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małe firmy wolą stracić pieniądze niż kontrahentaKategoria: BIZNES, FirmaAż 76% mikro, małych i średnich firm nie korzysta z zapisów Ustawy o terminach zap�
Data publikacji: 2015-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe maszyny Promotechu na Półwyspie ArabskimKategoria: BIZNES, FirmaNowy model wypalarki i robot do spawania belek stalowych są przebojem oferty Promotechu na ta
Data publikacji: 2019-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Xerox na targach RemaDays WarsawKategoria: BIZNES, FirmaXerox Polska zaprezentuje się na 15 Międzynarodowych Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Podczas
Data publikacji: 2018-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co Ty wiesz o faktoringu?Kategoria: BIZNES, FirmaFaktoring na polskim rynku funkcjonuje już ponad 20 lat i blisko 70% przedsiębiorstw z sektora MŚP kojarzy tę us
Data publikacji: 2017-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niezależny przegląd biznesu to skuteczne narzędzie wierzycieliKategoria: BIZNES, FirmaNiezależny przegląd biznesu (ang. IBR – Independent Business Review)
Data publikacji: 2018-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lepsza sprzedaż dzięki perswazjiKategoria: BIZNES, FirmaCzy można stosować wobec innych techniki perswazji, a jednocześnie pozostawać szczerym i autentycznym?
Data publikacji: 2020-05-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Złoty Paragon 2020 dla HELIO!Kategoria: BIZNES, FirmaPolski producent bakalii HELIO został nagrodzony w konkursie „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polski
Data publikacji: 2018-02-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pracownik pomoże w walce z nadużyciamiKategoria: BIZNES, FirmaOchrona osób, które zgłaszają nieuczciwe bądź nieetyczne praktyki jest zarówno w interesie pra
Data publikacji: 2020-09-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Program lojalnościowy – jak go wypromować?Kategoria: BIZNES, FirmaProgramy lojalnościowe, motywacyjne, czy polecające mogą być bardzo skuteczne, ale pod jedn
Data publikacji: 2016-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rola gadżetów w budowaniu wizerunku firmyKategoria: BIZNES, FirmaBudowanie wizerunku firmy polega na umiejętnym prowadzeniu biznesu zgodnie z założoną koncepcj