Data publikacji: 2016-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Good One PR w imprezowym klimacieKategoria: BIZNES, FirmaOd połowy października agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z klubem muzycznym Klubo (dawną Klu
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klient na całe życie – jak lodziarnie budują długotrwałe relacje z klientami?Kategoria: BIZNES, FirmaKlient na całe życie to marzenie każdego przedsiębior
Data publikacji: 2017-07-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szkło przeciwsłoneczne na elewacji siedziby BNL-BNP Paribas w RzymieKategoria: BIZNES, FirmaBudynek głównej siedziby grupy BNL-BNP Paribas jest doskonałym przyk
Data publikacji: 2018-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekstremalny MattKategoria: BIZNES, FirmaWytrzymała, różnorodna, piękna! I… spełnia ekstremalne wymagania!Wśród 22 nowych struktur w najróżniejszych wari
Data publikacji: 2016-09-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Automatyzacja i ujednolicenie systemu zarządzania czasem pracyKategoria: BIZNES, Firma• 18% pracowników w UE pracuje w niepełnym wymiarze godzin; • Wiele prze
Data publikacji: 2020-07-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konflikt w zespole – katastrofa czy szansa?Kategoria: BIZNES, FirmaGdy w zespole wybucha konflikt, oznacza to wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i dla szefa.
Data publikacji: 2016-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Twórcy Adamedu zostali Dynamicznymi Przedsiębiorcami 2016Kategoria: BIZNES, FirmaMałgorzata i Maciej Adamkiewiczowie z Grupy Adamed zostali Dynamicznym Przedsięb
Data publikacji: 2018-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuro w domu, czy to się opłaca?Kategoria: BIZNES, FirmaEksperci finansowi oraz od ergonomii pracy podpowiadają, w jaki sposób stworzyć funkcjonalną przestrze�
Data publikacji: 2020-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koronawirus wykreował nowe zachowania konsumenckieKategoria: BIZNES, FirmaW efekcie zamrożenia gospodarki wiele firm minimalizowało wydatki czy redukowało zatrud
Data publikacji: 2015-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak polskie firmy kosmetyczne mogą wzmocnić swoją pozycję?Kategoria: BIZNES, FirmaRodzima branża kosmetyczna ma potencjał, by stworzyć mocną, polską markę.