Data publikacji: 2018-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobieca sieć wsparcia dla przedsiębiorczości lekarstwem na bezrobocie ?Kategoria: BIZNES, FirmaWg danych GUS poziom bezrobocia obniża się, spada także aktywno�
Data publikacji: 2017-10-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konferencja "Sukcesy i porażki w biznesie" 18.11.2017 r.Kategoria: BIZNES, FirmaJak unikać porażek i budować sukces na tych, których nie dało się om
Data publikacji: 2017-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Urzędowski: sukces dzięki przełomowym rozwiązaniomKategoria: BIZNES, FirmaJakie dla marki Urzędowski były ostatnie miesiące? Co udało się jej w tym cz
Data publikacji: 2018-07-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Infor rozwija się: zmienia biuro, rekrutuje i zapowiada uruchomienie europejskieKategoria: BIZNES, FirmaCentre of Excellence Infor przeprowadził się do kompleksu
Data publikacji: 2015-05-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowatorski system usprawnia pracę APS SAKategoria: BIZNES, FirmaAutomatyka Pomiary Sterowanie SA wdrożyła innowacyjny system informatyczny B2B. Usprawni to zarzą
Data publikacji: 2020-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wszystko, co zawsze chciałeś wiedzieć o zakładaniu start-upówKategoria: BIZNES, FirmaZbudowanie start-upu i prowadzenie go z powodzeniem i sukcesami, to niemał
Data publikacji: 2019-01-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-teczki dla HRKategoria: BIZNES, FirmaOd 1 stycznia 2019 roku pracodawcy nie muszą trzymać akt pracowniczych przez 50 lat. Obowiązek jest tylko przez 10 lat. Now
Data publikacji: 2015-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Outsourcing w MSP – wygrywają ci, którzy rozwijają biznesKategoria: BIZNES, FirmaOutsourcing takich procesów jak rachunkowość, czy nadzór nad sprawami kadro
Data publikacji: 2017-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HR Biznes Partner – wsparcie na drodze do sukcesuKategoria: BIZNES, FirmaProf. Dave Ulrich jest światowym autorytetem w zakresie human resources. Jego teoria HR B
Data publikacji: 2017-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak optymalizować procesy obsługi klienta?Kategoria: BIZNES, FirmaZadowolony z jakości obsługi klient jest lojalny, bardziej otwarty na zwiększenie wartości za