Data publikacji: 2020-11-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: AkzoNobel podpisał Deklarację Różnorodności i WłączaniaKategoria: BIZNES, FirmaAkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, w ramach obchodów Światowego
Data publikacji: 2017-04-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 finansowych grzechów głównych popełnianych przez małe firmyKategoria: BIZNES, FirmaHurraoptymizm, bałagan w księgowości czy nierozsądne inwestycje to tylk
Data publikacji: 2018-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zawodnicy FC Girondins de Bordeaux na stoisku firmy WIŚNIOWSKIKategoria: BIZNES, FirmaWczoraj na wszystkich zwiedzających francuskie targi Aquibat czekała nie lad
Data publikacji: 2015-02-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małe firmy: innowacyjność receptą na poprawęKategoria: BIZNES, FirmaMali przedsiębiorcy nie spodziewają się znaczącej poprawy swojej sytuacji w trwającym p
Data publikacji: 2016-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Usprawnienie procesów komunikacji wzajemnejKategoria: BIZNES, FirmaCCMS przeprowadził kolejny etap szkolenia dla La Lorraine Polska w zakresie usprawnienia proces�
Data publikacji: 2019-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany w zarządzie XBS LogisticsKategoria: BIZNES, FirmaW zarządzie firmy XBS Logistics S.A zaszły zmiany. Nowym prezesem został Jacek Kołodziejczyk – wcześn
Data publikacji: 2019-10-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dni Przedsiębiorczości w Suwałkach. Studenci i uczniowie z wizytą w firmachKategoria: BIZNES, FirmaPoznają tajniki prowadzenia biznesu, podpatrują najnowsze te
Data publikacji: 2020-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak chronić mały i średni biznes podczas pandemii?Kategoria: BIZNES, FirmaJak chronić mały i średni biznes podczas pandemii?Zgodnie z przewidywaniami jesieni
Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kazar w finale World Retail AwardsKategoria: BIZNES, FirmaMarka Kazar została nominowana do prestiżowego finału World Retail Awards w kategorii Growth Market Reta
Data publikacji: 2017-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak optymalizować procesy obsługi klienta?Kategoria: BIZNES, FirmaZadowolony z jakości obsługi klient jest lojalny, bardziej otwarty na zwiększenie wartości za