Data publikacji: 2017-06-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Własna działalność w branży finansowej – jak zwiększyć sprzedaż?Kategoria: BIZNES, FirmaSprzedaż produktów finansowych przez doradcę czy też pośre
Data publikacji: 2014-07-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zarząd też trzeba motywowaćKategoria: BIZNES, FirmaZarząd też trzeba motywowaćWiele pisze się o właściwym zarządzaniu i motywowaniu pracowników. Ale ró
Data publikacji: 2013-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona CardPack’a!Kategoria: BIZNES, FirmaSodexo Motivation Solutions wprowadziło nowe funkcjonalności w systemie do kompleksowego zarządzania programem
Data publikacji: 2020-10-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Straszny i słodki „Palec wiedźmy”Kategoria: BIZNES, FirmaW tym dziwnym roku czas Halloween i polskich zaduszek też zapowiada się inaczej.W tym dziwnym roku
Data publikacji: 2020-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lojalny klient – co to oznacza i skąd takiego wziąć?Kategoria: BIZNES, FirmaW biznesie i marketingu niczym mantra powraca hasło „lojalny klient”. Czy jedna
Data publikacji: 2015-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skanery Fujitsu serii fi ułatwią firmom profesjonalną digitalizację dokumentówKategoria: BIZNES, FirmaPFU (EMEA) Ltd., spółka zależna Fujitsu, prezentuje dwa
Data publikacji: 2017-04-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Europ Assistance Polska po raz kolejny wyróżniona w raporcie FOBKategoria: BIZNES, FirmaFirma Europ Assistance Polska już po raz kolejny została wyróżniona prz
Data publikacji: 2017-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Instalacje On Tour 2017 na półmetkuKategoria: BIZNES, Firma30 czerwca w Krakowie odbyło się już siódme spotkanie w ramach eliminacji do Mistrzostw Polski Insta
Data publikacji: 2017-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mentoring – opłaca się dzielić wiedząKategoria: BIZNES, FirmaFirma, stojąc przed koniecznością uzupełnienia wakatu na stanowisko menedżerskie lub specjali
Data publikacji: 2017-01-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesne Contact Center w firmie – dlaczego warto?Kategoria: BIZNES, FirmaZapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi, szybkie i efektywne reagowanie na zapy