Wiadomości branżowe

Marketing i promocja – poradnik dla fotografów, dla posiadaczy płyty CD „Wzory umów i pism dla fotografów”

W specjalnym serwisie przeznaczonym dla posiadaczy płyty „Wzory pism i umów dla fotografów”, w którym znajdują się aktualizacje, nowe komentarze oraz nowe dokumenty, pojawił się poradnik „Marketing i promocja dla fotografów” autorstwa Romualda Gabrysza.Istnieje wiele osób, które są doceniane za jakość swoich prac, ale odczuwają pewien dyskomfort i niedosyt, nie uzyskując satysfakcjonujących efektów finansowych, równocześnie nie widząc tego przyczyn. Poradnik „Marketing i promocja dla fotografów” ma pomóc fotografowi, który uzmysłowił sobie, że jeżeli chce uczynić ze swojej pasji dochodowe zajęcie, musi od czasu do czasu przestać patrzeć na swoje fotografie i na swoją pracę jak na rezultat procesu twórczego, efekt artystycznych przemyśleń i duchowych inspiracji. Musi oderwać się od świata wzruszeń i emocji, pomyśleć o sobie oraz o swojej fotografii jak o produkcie, który po wyprodukowaniu powinien zostać sprzedany.Z poradnika można dowiedzieć się, jak sprzedać swój produkt, gdzie i w jaki sposób szukać nabywcy, jak doprowadzić do tego, żeby to nabywca nas odnalazł, w jaki sposób

W specjalnym serwisie przeznaczonym dla posiadaczy płyty „Wzory pism i umów dla fotografów”, w którym znajdują się aktualizacje, nowe komentarze oraz nowe dokumenty, pojawił się poradnik „Marketing i promocja dla fotografów” autorstwa Romualda Gabrysza.

Istnieje wiele osób, które są doceniane za jakość swoich prac, ale odczuwają pewien dyskomfort i niedosyt, nie uzyskując satysfakcjonujących efektów finansowych, równocześnie nie widząc tego przyczyn. Poradnik „Marketing i promocja dla fotografów” ma pomóc fotografowi, który uzmysłowił sobie, że jeżeli chce uczynić ze swojej pasji dochodowe zajęcie, musi od czasu do czasu przestać patrzeć na swoje fotografie i na swoją pracę jak na rezultat procesu twórczego, efekt artystycznych przemyśleń i duchowych inspiracji. Musi oderwać się od świata wzruszeń i emocji, pomyśleć o sobie oraz o swojej fotografii jak o produkcie, który po wyprodukowaniu powinien zostać sprzedany.

Z poradnika można dowiedzieć się, jak sprzedać swój produkt, gdzie i w jaki sposób szukać nabywcy, jak doprowadzić do tego, żeby to nabywca nas odnalazł, w jaki sposób rozreklamować swój produkt oraz wielu innych istotnych informacji, które pomogą w dochodowy sposób zaistnieć na rynku fotografii.

Aby otrzymać dostęp do serwisu, w którym został umieszczony poradnik „Marketing i promocja dla fotografów”, należy zamówić płytę CD „Wzory umów i pism dla fotografa”. Formularz zamówienia znajduje się na stronie www.swiatobrazu.pl.

Źródło ŚwiatObrazu.pl. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Masz prawo wiedzieć, ile zarabia urzędnik

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy