Przykłady marek działających w modelu direct-to-consumer zdają się potwierdzać, że jest to doskonały model biznesowy dla wielu młodych firm, w szczególności w obliczu dynamicznego rozwoju rynku e-commerce
Wybuch epidemii koronawirusa i jego konsekwencje w turystyce, transporcie, gastronomii i wielu innych branżach skutkuje nie tylko kryzysem ekonomicznym, ale nasila również poczucie strachu. 75 % Polaków przewiduje wpływ koronawiru
Jeśli przyjmiemy założenie, że to nie ludzie są dla zasad, ale zasady dla ludzi, savoir-vivre może nam przynieść wiele pożytku.
GAVDI Polska wdroży system SAP SuccessFactors w Grupie NEUCA, dostawcy produktów i usług na rynku zdrowia. Narzędzie wesprze realizację misji i strategii rynkowej firmy oraz wynikających z nich założeń polityki personalnej.
Czy droższe zawsze oznacza lepsze? W przypadku kasy fiskalnej odpowiedź jest krótka – tak.
Firma to ludzie, a firma, która osiąga duże sukcesy, to dobry i zgrany zespół specjalistów.
Oficjalny dealer ciągników Farmtrac i maszyn produkcji Metal-Fach na rynku jest już od trzech lat. Z okazji urodzin przedstawiciele sklepu TwojaZagroda.pl swoim klientom przygotowali wiele atrakcji i niespodzianek.
Dla firmy Blachotrapez – jednego z liderów polskiego rynku pokryć dachowych, rok 2017 to czas zdecydowanego zaangażowania w promocję polskiego sportu. Już 8 czerwca rusza kampania reklamowa, której osią będzie nowy spot, z ud
Już 14 lipca o godz. 9:00, w Bydgoszczy, zostanie otwarta czwarta placówka drogerii Natura. Nowy lokal będzie mieścił się w Galerii Pomorskiej przy ul. Fordońskiej 141.
Poznańska agencja RiverWood marketing (Grupa RiverWood) - w związku z pozyskiwaniem nowych Klientów i ekspansją dotychczasowych projektów - otwiera oddział Client Service w Krakowie.