W 2017 roku Polacy wyjeżdżali na wakacje średnio na 7 i pół dnia, czyli około 2 doby krócej niż jeszcze 5 lat temu – wynika z badań CBOS.
Według badań Instytutu Saratoga odejście specjalisty i zatrudnienie na jego miejsce nowego pracownika kosztuje tyle, co roczne wynagrodzenie nowicjusza. Zasoby ludzkie uznawane są obecnie za kluczowy czynnik wzrostu gospodarczego i
Bardzo udany sezon lodowy 2018 przeszedł do przeszłości. Większość lodziarni została już zamknięta, ale te, które prowadzą sprzedaż przez cały rok zaczynają prawdziwą walkę o klienta. Jak będą przekonywać do jedzenia
Jak sprawić, by klienci wypełnili ankietę zamieszczoną na stronie? Nad tym problemem głowi się wiele firm. Chociaż istnieją różne narzędzia, to jednak tylko niektóre zapewniają sukces. Jednym z nich jest NPS, czyli krótka
Forbis Group, ekspert w rozwiązaniach projektowych dla branży retail, weźmie udział w jesiennej edycji Shopping Center Forum 2015, która odbędzie się w dniach 16-17 września w Warszawie.
W siedzibie Fundacji Stworzenia Pana Smolenia w Baranówku, którego pomysłodawcą i założycielem jest znany polski kabareciarz Bohdan Smoleń, prowadzone są zajęcia rehabilitacji poprzez hipoterapię dorosłych i dzieci z różny
Jak profesjonalnie przekazać wiedzę i skutecznie rozwijać umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta? Na to pytanie odpowiadamy w najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta (3-4/2019).
Warsaw Trade Tower po raz kolejny został partnerem wspierającym wydarzenie organizowane przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
ANDERS MEBLE, uznany dostawca specjalistycznych zabudów wnętrz, wyposażenia obiektów hotelowych, restauracyjnych oraz biurowych, wykupiła firmę Rosanero, polskiego producenta nowoczesnych mebli i akcesoriów do wnętrz.
Jak przygotować firmę do spełnienia nowych obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych?