Choć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku oraz tożsamości marki, nie można mówić o ich jednoznaczności.
Przedsiębiorcy, którzy nie chcą budować nowej marki od podstaw mają do wyboru dwa podstawowe rozwiązania – ajencję lub system franczyzowy. Czym się między sobą różnią i jakie są zalety oraz wady obu modeli?
Grupa Joncoux, której częścią jest firma MK obchodzi 100-lecie działalności. Ten imponujący jubileusz stał się doskonałą okazją do podsumowania dotychczasowych działań i przedstawienia planów na kolejne lata.
Firma Tooles Krzysztof Waszkiewicz już po raz drugi znalazła się w prestiżowym rankingu Gazele Biznesu. W tej edycji przedsiębiorstwo uplasowało się na trzecim miejscu w województwie podlaskim.
Drugi rok z rzędu białostocki Promotech notuje historyczny rekord sprzedaży - w 2018 r. spółka zwiększyła obroty o 22,8 proc. w stosunku do poprzedniego, osiągając poziom 67,2 mln zł. Plany na ten rok są równie ambitne –
Zgodnie z hasłem „Wszystkie maszyny od jednego dostawcy” firma Teknika zrealizuje kolejny duży projekt. Wyposaży kompletną linię do produkcji mebli z płyty komórkowej w fabryce Calitan. Inwestycja będzie współfinansowana
Improwizacja i tzw. „przydasie” to polska specjalność. W miejscu uporządkowanym pracuje się wydajniej, jednak metoda 5S wymaga zmiany przyzwyczajeń. Jak je wprowadzić?
ANG Spółdzielnia opublikowała piąty raport zintegrowany, podsumowujący działania i osiągnięte wyniki w 2017 r. Największym wyzwaniem branży finansowej nadal jest odbudowa zaufania i służebnej roli wobec klientów.
Wydawałoby się, że ten sezon jest dla lodziarzy stracony.
Zmiany trwają u nich dłużej niż w przemyśle, często przekraczają budżet i niechętnie angażują pracowników w procesy przekształceń. Takie wnioski dla tych branż płyną z najnowszego raportu z Ogólnopolskiego Badania Zar