Grudzień w prawie każdej firmie to nie tylko moment na podsumowania bieżącego roku. To także intensywny czas spotkań świątecznych z klientami i wewnętrznych „choinek”. Dobrym zwyczajem są wówczas okazjonalne prezenty. Cz
Tylko 27 proc. przedsiębiorców jest konsekwentnych w stosowaniu sankcji wobec firm, które nie płacą im za towary i usługi. Mimo że zapowiadają podjęcie różnorodnych działań zmierzających do odzyskania pieniędzy, to z ich
Organizatorzy konferencji i szkoleń niezmiennie prześcigają się w oferowaniu coraz bardziej wymyślnych atrakcji, które spowodują, że uczestnicy takich spotkań przyjadą właśnie do ich ośrodka szkoleniowego czy hotelu.
Ponad 40 proc. pracowników przyznaje, że ich motywację podniesie elastyczny czas pracy – wynika z badania „Czas motywacji – efektywność świadczeń pozapłacowych” przygotowanego na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Ser
Instytut Biznesu przyznał w tym roku tytuły Ambasadora Gospodarki wyróżniającym się i zaangażowanym menedżerom.
„Z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciach” – jednak czy na pewno? To powszechnie znane powiedzenie niekoniecznie sprawdza się w biznesie. Najlepiej wiedzą o tym ci, którzy na wartościach rodzinnych zbudowali prężnie
Na skutek epidemii część Ukraińców straciła pracę i wróciła do domu. Z Polski wyjechać mogło już nawet 12% pracowników. Jednak nie wszyscy chcą wracać.
Aspekty prawne programu, jego mechanizm i motywująca nagroda – te elementy zawsze należy wziąć pod uwagę podczas organizacji programu lojalnościowego B2B lub B2C.
Obsługa klienta może przebiegać sprawnie, z wykorzystaniem odpowiednich programów, albo odbywać się „ręcznie”. Pracownicy większość swojego czasu przeznaczają na wprowadzanie danych, które nowoczesny program sam mógłb
W II kwartale 2020 r. osoby pracujące stanowiły 53,8 proc. społeczeństwa w Polsce. Wskaźnik ten zmniejszył się zarówno w porównaniu z I kwartałem tego roku o 0,4 p. proc., jak i z II kwartałem 2019 r. o 0,6 p. proc. – wyni