W mijającym roku Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” znacząco rozbudowała swoją mobilną flotę – stylizowane riksze i ice-trucki można było spotkać aż w 24 miastach Polski.
Promotech, białostocki producent profesjonalnych elektronarzędzi i sprzętu dla przemysłu zdobył Nagrodę Prezydenta RP w kategorii ład korporacyjny i społeczna odpowiedzialność biznesu. To pierwsza taka nagroda dla podlaskiej
Przedstawiamy i obalamy 5 najczęstszych obiekcji, jakie mają przedsiębiorcy przed wprowadzeniem oferty online!
Przedsiębiorcy, którzy nie chcą budować nowej marki od podstaw mają do wyboru dwa podstawowe rozwiązania – ajencję lub system franczyzowy. Czym się między sobą różnią i jakie są zalety oraz wady obu modeli?
Justyna Klimuk, Incentive & Recognition Product Portfolio Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
Od początku kwietnia salony kosmetyczne i fryzjerskie w całej Polsce są nieczynne. Ok. 130 tysięcy punktów zostało zamkniętych w związku z nowymi obostrzeniami wprowadzonymi na czas epidemii koronawirusa
Konsekwentnie do obranej strategii, sieć KiK koncentruje się na sukcesywnej ekspansji w całym kraju.
Jak chronić mały i średni biznes podczas pandemii?
Budowanie wizerunku firmy polega na umiejętnym prowadzeniu biznesu zgodnie z założoną koncepcją przedsiębiorstwa, która pozwala ukształtować szereg pozytywnych skojarzeń w świadomości jej odbiorców oraz zbudować długotrw
W przyszłym roku w maju wejdzie w życie RODO (GDPR), czyli unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (RODO).