CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia z zakresu obsługi klienta personelu kelnerskiego warszawskiej restauracji Stacja Wawer.
EASY Plecaki do serca to II edycja ogólnopolskiej akcji skierowanej do szkół podstawowych, której celem jest pomoc dzieciom w potrzebie.
Firmy oferujące części i akcesoria samochodowe, tak jak przedsiębiorstwa z innych sektorów, borykają się z rosnącą konkurencją oraz dostępnością niemal identycznych produktów w zbliżonych cenach.
Co czeka sektor customer service w roku 2019? Jakie wnioski, a może konsekwencje wynikają z minionych 12 miesięcy oraz na co warto przygotować się w następnych. O prognozę na najbliższą przyszłość zapytaliśmy ekspertów br
Grupa Sodexo, międzynarodowy ekspert w obszarze usług poprawiających Jakość Życia, zmienia swój wizerunek. Jedną z kluczowych zmian są nowe nazwy działających w ramach Grupy spółek.
Mogą mierzyć temperaturę, dezynfekować, dostarczać żywność i leki.
Trwają zgłoszenia do 12. już edycji Nagrody Kryształy Przetargów Publicznych dla najlepiej przygotowanych i zrealizowanych projektów w sektorze publicznym!
Mikołaj Szymański, Maciej Makowski i Ignacy Bochiński zarządzający KERRIS Group zostali wyróżnieni tytułem “Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” w rankingu magazynu Brief, zajmując 20 miejsce.
O biznesie, zarządzaniu, przywództwie i ludzkim podejściu - Adam Mamok, Dyrektor Zarządzający Essilor Polonia, zyskał własną przestrzeń w internecie - adammamok.pl
O problemie kradzieży materiałów budowlanych i maszyn oraz powodach dlaczego warto zainwestować w system monitorowania GPS.