Biznes

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta
Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt z

Data publikacji: 2019-02-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta
Kategoria: BIZNES,

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt z firmą.

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta BIZNES, - Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt z firmą.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta BIZNES, - Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt z firmą.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Wirtualna teczka HR ułatwia życie zarówno pracodawcy, jak i pracownikowi

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy