Co wpływa na skuteczny proces decyzyjny w największych korporacjach? Większa liczba kobiet oraz obcokrajowców na stanowiskach kierowniczych, innowacyjność oraz śmiałość do podejmowania odważnych działań – wynika z najnow 
      Poznają tajniki prowadzenia biznesu, podpatrują najnowsze technologie, sprawdzają, jak zorganizowane są duże zakłady produkcyjne. 
      Firma KiK, która z sukcesami rozwija w Polsce sieć sklepów odzieżowych, w październiku ubiegłego roku postawiła na nowy kanał komunikacji z klientami – social media. 
      Ponad połowa małych i średnich przedsiębiorstw (59%) uważa, że podejmowanie działań proekologicznych jest ważne w kontekście budowanego biznesu – wynika z badania IBRiS, przeprowadzonego na zlecenie Banku Ochrony Środowisk 
      Asertywność należy do tych kompetencji, które menedżerowie rozwijają najchętniej. Jest tak, ponieważ z jednej strony czują oni potrzebę, by lepiej radzić sobie z pracownikami, a z drugiej, zauważają, że ich samodzielne st 
      Galeria Heban z nowym logo 
      Koniec marca to dla biur księgowych gorący okres. Sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego dla spółek w nowej, elektronicznej formie mogło generować zamieszanie. Przedsiębiorcy na dalsze czynności mają trochę więcej c 
      II Forum Inteligentnego Rozwoju otworzy Robot Pepper, który otwierał stoisko polskiej delegacji na targach w Hanowerze. Udział w II Forum Inteligentnego jest bezpłatny. 
      Polskie firmy wciąż stawiają na reklamę. Według badań Starcom, w ubiegłym roku w naszym kraju wydano w sumie 8,8 mld zł na ten cel. 
      Ekorewolucja w gastronomii stała się faktem.