Blue City to nie tylko zakupy dla całej rodziny i różnorodne wydarzenia. Od dawna Centrum angażuje się w akcje społeczne i działania charytatywne, zarówno dotyczące dzielnicy Ochota, jak i na szerszą skalę.
12 września w Poznaniu rozpoczną się targi FURNICA 2017. Wydarzenie rokrocznie skupia czołowych przedstawicieli branży meblarskiej. W tym gronie nie może zabraknąć lidera produkcji w segmencie dekoracyjnych akcesoriów meblowyc
Rynek zabawek w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Globalna konkurencja sprawia, że przedsiębiorcy szukają skutecznych narzędzi promocji produktów oraz własnego biznesu. Wyjaśniamy, dlaczego producenci zabawek powinni zwró
Pracownicy białostockiego oddziału DB Schenker starają się dostrzegać potrzeby lokalnej społeczności. Angażują się nie tylko w akcje ekologiczne, ale przede wszystkim pomagają ubogim, samotnym i wykluczonym.
Krystyna Baran od ponad 26 lat uczestniczy w rozwoju firmy WIŚNIOWSKI, a od lat 18 stoi na czele zarządu tej potężnej spółki i pracuje dbając o jej stabilność i ciągły rozwój. Jakie cele wyznacza spółce i czego możemy sp
Jak sprawić, aby klient stojący przed półką sklepową sięgnął właśnie po nasz produkt? Jednym ze sposobów, które motywują konsumentów do zakupów są akcje marketingowe z nagrodami.
Koordynowanie projektów dotyczy większości branż, lecz niestety wiele firm to często przerasta. Jak zarządzać zadaniami, by dochować deadline’ów, a projekt zakończył się sukcesem? 3 zasady skutecznego planowania projektu
To miły moment, gdy pod koniec roku znajdujemy w budżecie marketingowym oszczędności, które można jeszcze wykorzystać i na przykład przeznaczyć na akcję wspierającą wyniki sprzedaży. Pozostaje jednak pytanie, na co dokład
Firma Brother zaprezentowała nowe monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne dla grup roboczych – DCP-L5500DN.
Jak w ciągu dekady przeobrazić dwuosobową działalność w dużą firmę? Jak kreatywnie świętować taki jubileusz? Rozmawiamy z Adamem Budzyńskim oraz Jakubem Bartosem.