Skip to content
piątek, 24 października, 2025
Latest:
  • Czy rząd zagra o miliardy? Źródło dodatkowych wpływów do budżetu leży w zasięgu ręki.
  • Dlaczego firmy produkcyjne wchodzą do Polski mimo COVID-19 i wojny w Ukrainie?
  • Czy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?
  • 39% firm dba o swoich pracowników. Jednak najczęściej nie tak, jak powinny
  • Centrum badawczo-rozwojowe producenta sztucznej inteligencji w Gdańsku

zawiadomienia i informacje

Aktualności i wiadomości prasowe: ponieważ liczy się pewna informacja

  • zawiadomienia.pl
  • Aktualności
  • Biblioteczka
  • Biznes
  • Finanse
  • Firmy
  • Polityka
  • Transport
  • Ze świata
Delivery

Glovo świętuje drugie urodziny na polskim rynku

Opublikowano 4 lata temu: 1 września 20213 września 2021 zawiadomienia.pl Przeczytasz w: 5 minut/y
https://www.zawiadomienia.pl/i/ › Delivery
Glovo świętuje drugie urodziny na polskim rynku
Warszawa, 31 sierpnia 2021 Glovo świętuje drugie urodziny na polskim rynku 6872 punktów partnerskich w niemal 100 miastach, współpraca z największymi sieciami handlowymi, ponad 3

Warszawa, 31 sierpnia 2021

Glovo świętuje drugie urodziny na polskim rynku
6872 punktów partnerskich w niemal 100 miastach, współpraca z największymi sieciami handlowymi, ponad 3 miliony pobrań – tak Glovo podsumowuje swoją dwuletnią obecność na polskim rynku. Gigant branży delivery otworzył także warszawskie centrum technologii Glovo Tech Hub, a także testuje sieć mikrocentrów dystrybucji w 6 największych miastach oraz usługę dostaw alkoholu. Na tym jednak nie koniec, ponieważ postrzega kraj nad Wisłą jako jeden z głównych rynków inwestycyjnych.

Glovo wkroczyło na polski rynek dwa lata temu, umożliwiając zamówienie poprzez aplikację dowolnego produktu lub dania z punktów partnerskich w obsługiwanym mieście. W tym czasie firma przeobraziła się z obiecującego startupu do dojrzałego gracza rynku delivery. Obecnie dla Glovo pracuje ponad 5000 kurierów, a marka może pochwalić się obecnością w 86 polskich miastach i ponad 3 milionami pobrań aplikacji na polskim rynku. To jednak nie wszystko. Do końca 2021 roku Glovo będzie obecne w 100 miastach, uruchamia także kolejne innowacyjne funkcjonalności.

– Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków. To właśnie tutaj chcemy inwestować i rozwijać Glovo, oferować użytkownikom coraz to nowsze funkcjonalności odpowiadające ich potrzebom, a także rozwijać nasze technologiczne centrum. Polacy bardzo polubili usługi miejskich kurierów, dlatego tak ważne jest dla nas aby dostarczać im to, czego potrzebują. Świadczy o tym między innymi wielomilionowy wskaźnik pobrań – mówi Carlos Silvan, menedżer generalny Glovo na Polskę.

2 lata gigantycznego rozwoju
Glovo stawia na nieustanny rozwój, sięganie po kolejne nowoczesne rozwiązania i technologie, które odpowiadają na potrzeby użytkowników. Firma, podczas 24 miesięcy obecności w Polsce, nawiązała współpracę z największymi sieciami handlowymi, jak Biedronka, Auchan czy sieć stacji bp. Baza partnerów jest regularnie poszerzana, a do Glovo dołączają kolejne restauracje, sklepy i punkty usługowe. W kwestii dostaw istotną rolę gra czas, dlatego aplikacja postawiła na Q-Commerce. To innowacyjne rozwiązanie zostało wdrożone także w Polsce. Dzięki niemu użytkownicy otrzymują paczkę czy ulubione dania w maksymalnie 30 minut od momentu złożenia zamówienia.

– Segment delivery rozwija się na całym świecie niezwykle szybko, a my chcemy być katalizatorem tych zmian. Dzięki naszym usługom, użytkownicy mogą zamówić nie tylko jedzenie, ale właściwie wszystko, czego zapragną. Nieustannie pracujemy nad tym, by dostarczyć im możliwie szeroki wachlarz produktów oraz usług na najwyższym poziomie – podkreśla Maciej Jeleński, PR Manager Glovo.

Kolejne kroki Glovo, czyli mikrocentra dystrybucji, usługi abonamentowe i centrum technologiczne
Pomimo niesłabnących sukcesów, Glovo nie zwalnia tempa i szykuje kolejne nowości na polskim rynku. Z początkiem sierpnia ruszyły mikrocentra dystrybucji w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Docelowo ma powstać kilkanaście tego typu miejsc w 6 największych miastach Polski. Ruszyło także Glovo Prime, czyli usługi abonamentowe, gwarantujące użytkownikom darmową dostawę oraz unikalne, spersonalizowane oferty rabatowe.

Rozwój technologiczny, to jeden z najważniejszych filarów firmy. Dotyczy całego procesu, począwszy od logistyki, operacji dostaw, poprzez działanie aplikacji i wsparcie kurierów. Dlatego firma stawia także na rozwój technologiczny, rozszerzając działalność warszawskiego Glovo Tech Hub. To właśnie tutaj najlepsi specjaliści IT skupiają się nad rozwojem algorytmów, będących sercem aplikacji i jej funkcjonalności. Polscy eksperci będą pracować przy rozwoju oprogramowania, które będzie wdrażane globalnie, a Glovo do końca 2021 roku planuje rozszerzyć zatrudnienie w hubie do 100 osób.
Miejski kurier Glovo najlepszym przyjacielem Polaka

Miejscy kurierzy na stałe wpisali się w krajobraz miast. Zamawiamy na potęgę, dosłownie wszystko. Kurier – rekordzista – mieszka we Wrocławiu dowiózł w sumie 9,947 zamówień i przejechał ponad 50 tys. km. Największe zakupy spożywcze zamówione przez Glovo opiewały na kwotę 2245 złotych. Najgłodniejszy użytkownik mieszka w Łodzi, złożył zamówienie na kwotę 2026 złotych. Polscy użytkownicy, równie chętnie co dania z ulubionych restauracji, zamawiają za pomocą Glovo także… elektronikę. Najdroższym zamówieniem tego typu złożonym za pomocą przycisku „cokolwiek” w Glovo była konsola Nintendo Switch oraz kontroler Switch – zestaw ten opiewał na kwotę 1530 zł. Jak widać, zakup gadżetów służących do rozrywki z dostawą w ciągu kilkudziesięciu minut stały się czymś zupełnie naturalnym. Nawet jeśli mowa tutaj elektronice, której sam wybór i zakup jest często sporą przyjemnością dla fana nowinek technologicznych.

Usługi delivery stały się niezwykle popularne, a branża to nieustannie rośnie w siłę. Ostatnie miesiące pokazały, że użytkownicy cenią sobie miejskich kurierów za ich dostępność, czas realizacji zamówień, a także możliwość zamówienia niemal wszystkiego. Glovo stawia na rozwój na polskim rynku, a w kwestii nowych usług i funkcyjności z pewnością nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa…

O Glovo
Założona w Barcelonie firma działa w ponad 1000 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA, i Afryce Subsaharyjskiej. Glovo ma ponad 3,8 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, 58 000 aktywnych kurierów i ponad 89 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie. Aplikacja pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 roku przejmując PizzaPortal. Już teraz z usługi można skorzystać w 87 miastach w Polsce.

Bezpośredni link:
Glovo świętuje drugie urodziny na polskim rynku https://www.zawiadomienia.pl/i/glovo-swietuje-drugie-urodziny-na-polskim-rynku

#glovo u puli #glovo piła #series b glovo #porto 011 glovo #o globo #6 globos
  • ← Wyzwania MŚP w zarządzaniu cashflow
  • Comp Platforma Usług i Grupa Żywiec rozszerzają współpracę Więcej nowoczesnych narzędzi dla sklepów średniego i małego formatu →
Ciekawe artykuły

Wędzarnia Broil King SMOKE – Wspaniały smak potraw za każdym razem

Wędzarnia Broil King SMOKE – Wspaniały smak potraw za każdym razem
Kanadyjska firma Broil King z dumą do swojej oferty wprowadza nową linię wyjątkowych wędzarni pionowych. Wędzarnia Broil King SMOKE została zaprojektowana tak aby stworzyć przepyszny autentyczny smak dymu.

Polscy faktorzy sfinansowaliby fakturę za Brexit

Polscy faktorzy sfinansowaliby fakturę za Brexit
Wg szacunków statystyczne koszt Brexitu przypadający na każdą polską firmę to około 1 300 zł.

Bobrowiecka 8 skomercjalizowana w 88%

Bobrowiecka 8 skomercjalizowana w 88%
Do grona najemców biurowca Bobrowiecka 8 dołączyły trzy nowe firmy. Spectra Development odpowiedzialna za komercjalizację budynku podpisała umowy dotyczące wynajęcia powierzchni biurowej z Barilla Poland, Smart Jet oraz Synergi

Grupa Kapitałowa RAFAMET podsumowuje III kwartał 2020 roku

Grupa Kapitałowa RAFAMET podsumowuje III kwartał 2020 roku
W III kwartale br. Grupa Kapitałowa RAFAMET wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 30,8 mln zł. Przychody ze sprzedaży za okres od stycznia do września br., w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego wzr

Herbaciany pomysł na biznes? Będąc franczyzobiorcą jest łatwiej! Wywiad z partn

Herbaciany pomysł na biznes? Będąc franczyzobiorcą jest łatwiej! Wywiad z partn
Marka Czas na Herbatę działa na polskim rynku już od 19 lat. Przez ten okres zdążyła podbić serca wielu klientów, których grono stale się zwiększa, a wraz z nim rośnie także liczba wypitych filiżanek herbaty.

Miniony rok dla faktorów był udany, ale zadłużenie wobec nich wzrosło

Miniony rok dla faktorów był udany, ale zadłużenie wobec nich wzrosło
GUS przedstawił wyniki faktorów za 2019 rok. Krajowy Rejestr Długów podsumował zadłużenie: na koniec 2019 r. firmy faktoringowe miały od odzyskania od swoich dłużników 389,2 mln zł.

Technologia NFC w służbie bożonarodzeniowej tradycji we Wrocławiu

Technologia NFC w służbie bożonarodzeniowej tradycji we Wrocławiu
Okres świąteczny stawia szczególnie wiele wyzwań służących zaspokojeniu rosnących potrzeb konsumentów.

Firma WIŚNIOWSKI po raz siódmy Liderem Rynku Stolarki

Firma WIŚNIOWSKI po raz siódmy Liderem Rynku Stolarki
Firma WIŚNIOWSKI, lider produkcji bram garażowych, okien, drzwi i systemów ogrodzeniowych, po raz siódmy z rzędu otrzymała tytuł Lidera Rynku Stolarki, zwyciężając w kategorii bram garażowych.

Przedsiębiorco, postaw na video marketing – darmowe warsztaty w Idea Hub Poznań

Przedsiębiorco, postaw na video marketing – darmowe warsztaty w Idea Hub Poznań
Według BufferApp, video w 2018 roku jest i nadal będzie najpopularniejszym typem treści w mediach społecznościowych. Jak przygotować profesjonalne video, by skutecznie wypromować swoją firmę na Instagramie i Facebooku?

MLP Group startuje z budową centrum dystrybucyjnego dla MAKRO

MLP Group startuje z budową centrum dystrybucyjnego dla MAKRO
MLP Group rozpoczęło budowę centrum dystrybucyjnego dla sieci MAKRO Polska. Obiekt o powierzchni ponad 10 tys. mkw., powstający w parku logistycznym MLP Pruszków II, zostanie oddany do użytkowania w pierwszym kwartale 2017 r.
Październik 2025
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
BIZNESDonalda TuskaEECFirmaFundacja RepublikaINGKroll IncKroll Ontrack IncParlamentu EuropejskiegoPITPKBStanami ZjednoczonymiTomasz LisUEUkUnii EuropejskiejUSAVATWPROSTWydawnictwo Wiedza
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.