Walka dostawców części zamiennych i akcesoriów motoryzacyjnych o klientów biznesowych odbywa się na wielu płaszczyznach. Kluczowe jest przywiązanie do marki, które może być stymulowane dzięki programom lojalnościowym.
Mazars, międzynarodowa firma audytorsko – doradcza, ogłasza powstanie Mazars North America Alliance. Stowarzyszenie rozszerza obecność Mazars w regionie, dając klientom dostęp do 40 000 specjalistów na świecie.
W dniach 17. - 18. listopada 2016 r. w Wiedniu odbędzie się międzynarodowe forum „8th Global Peter Drucker Forum”. W tym roku fokus konferencji to „The Entrepreneurial Society”.
Już 1 kwietnia na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się 5. edycja Targów CSR, realizowanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wśród ponad 50 wystawców swoje miejsce znaleźli także organizatorzy społecznej kampanii
Współczesna rzeczywistość i szybko zmieniające się warunki rynkowe wymagają od praktyków biznesu błyskawicznej reakcji i dostosowania narzędzi przewagi konkurencyjnej do zachodzących zmian w świecie gospodarki.
Ceramika Paradyż otrzymała tytuł Diament Polskiej Innowacyjności 2017
Zakład produkcyjny Grupy Tubądzin w Ozorkowie znalazł się w rankingu najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw.
Coraz częściej firmy wykorzystują ten trend w polityce firmy. Oferują pracownikom nie tylko karty multisport, świeże owoce ale zapewniają również soki z dostawą do biura.
Pod hasłem „Kierunek Wielkanocne Obdarowywanie” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Głównym przekazem kampanii jest budowanie lojalności poprzez oferowanie pracownikom podarunków z o