W dobie internetowych zakupów i błyskawicznie zmieniających się trendów od marek prowadzących działalność stacjonarną konsumenci oczekują wyższego standardu niż jeszcze kilka lat temu.
Czy można jednak ocenić skuteczność systemu, który w wielu przedsiębiorstwach wprowadzony został jedynie „na papierze”?
SEM stanowi bardzo skuteczną formę reklamy już przy minimalnych budżetach, a więc dostępną również dla małych firm.
Lokalizacja nowej siedziby jest najlepszym momentem, aby pomyśleć o skutecznym systemie interkomowym, który będzie prawidłowo zabezpieczał siedzibę i każdy oddział przedsiębiorstwa.
Akcja „Spełnij Marzenie o Bezpieczeństwie” organizowana przez firmę WIŚNIOWSKI zakończyła się pełnym sukcesem.
Pod względem liczby zarejestrowanych nowych samochodów marka Audi systematycznie pnie się w górę – rok 2014 zakończyła awansem na drugie miejsce w rankingach segmentu premium.
Na początku grudnia w warszawskich Złotych Tarasach nastąpiło otwarcie pierwszego w Polsce sklepu marki – AVON Studio.
Zgodnie z przyjętą strategią, właściciel i operator sieci zmienia nazwę na COSTA COFFEE POLSKA SA (dawniej CHI Polska SA). Zmiana jest elementem strategii firmy, zmierzającej do umacniania świadomości marki wśród Polaków.
Raport UKE: wolumen przesyłek reklamowych wzrósł w 2019 roku o 11,7 proc., a wysokość przychodów uzyskanych z realizacji tej usługi o 22,1 proc
Niemal 13.000 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej w postaci blisko 20 sklepów – to plan sieci KiK przygotowany na grudzień.