Firma KiK, która z sukcesami rozwija w Polsce sieć sklepów odzieżowych, w październiku ubiegłego roku postawiła na nowy kanał komunikacji z klientami – social media.
Jak czytamy w raporcie Polskiego Instytutu Ekonomicznego, w związku ze skutkami pandemii, zaledwie 7% firm planuje w najbliższym czasie zwiększenie zatrudnienia.
Pandemia COVID-19 w Europie zmieniła realia, a każdy kraj walczy z epidemią, poprzez szereg obostrzeń i regulacji. W Polsce wiele firm wprowadziło możliwość pracy zdalnej. Oto kilka zasad, jak pracując z domu nie zwariować, a
W kreowaniu trendów branży stolarki nie ma lepszych. 17 maja w Iławie podczas uroczystej Gali IX Kongresu Stolarki Polskiej wręczono nagrody Orzeł Polskiej Stolarki – Kreator Trendów. Laureatem została marka WIŚNIOWSKI, któr
O własnej firmie myśli wiele osób. Coraz więcej podejmuje też odważną decyzję, by spróbować swoich sił w roli przedsiębiorcy.
Współczesne firmy mają do dyspozycji szeroki wachlarz narzędzi pozwalających rozwijać i promować biznes. Nie każdy może zdawać sobie z tego sprawę, ale w wielu przypadkach ich pomysłodawcami i twórcami są… Polacy.
Zarządzanie aplikacjami to jeden z wielu obowiązków ciążących na przedsiębiorcach. Według analityków z Deloitte prawie 70% firm używa oprogramowania bez ważnej licencji.
Zrzesza polskie firmy młynarskie i reprezentuje branżę w kraju i zagranicą, wspiera wszystkie należące do niego marki w sytuacjach kryzysowych, co zwłaszcza w dobie pandemii jest szczególnie ważne.
W październiku 2015 debiutuje Salesforce Lightning. To nowe rozwiązanie do zarządzania i obsługi sprzedaży, które powstało na bazie opinii ponad 150 tysięcy praktyków wykorzystujących Salesforce w codziennej pracy.
Wojciech Zielecki dołączył do zespołu Peakside Capital Advisors w Polsce.