Dobry rodzic czy solidny pracownik? Pogodzenie tych dwóch ról bywa bardzo trudne. Rozwój zawodowy nie musi jednak wcale oznaczać mniej czasu dla rodziny.
Pomimo swych niewątpliwych walorów istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Niestety, zdarza się to także najbardziej znanym firmom.
W mijającym już 2013 roku, dzięki realizacji nowych projektów oraz otwarciu oddziałów w Chinach, Niemczech, we Francji oraz Hiszpanii, Dachser znacznie rozszerzył swoją światową sieć dla logistyki kontraktowej.
Energizer wprowadza na rynek baterie MAX PLUS – nowe, najdłużej działające baterie alkaliczne AA w swojej ofercie. Plej odpowiada za launch produktu prowadzony w social mediach, koordynację wsparcia PR oraz influencer marketing.
Białostocka marka Eurowash, jedna z trzech największych polskich firm produkujących samoobsługowe myjnie bezdotykowe, w trudnym 2020 roku zainwestowała w rozwój. Rozbudowuje halę produkcyjną i zwiększa zatrudnienie.
Podążanie za nowymi technologiami to teraz być albo nie być niemal każdego przedsiębiorstwa.
Zadowolony z jakości obsługi klient jest lojalny, bardziej otwarty na zwiększenie wartości zakupów i chętnie rekomenduje naszą firmę innym.
Z dniem 9 lipca 2018 roku stanowisko Managing Director w PAYBACK Polska objął Marcin Pilarski, który w lutym br. dołączył do grona członków zarządu firmy, gdzie początkowo odpowiadał za kwestie handlowe.
MLP Group opublikowało skonsolidowane wyniki za trzy kwartały 2016 r. W tym okresie Grupa wypracowała 22,7 mln zł zysku netto oraz 67,0 mln zł przychodów. Wartość aktywów netto wyniosłą 630,6 mln zł.
Znany z popularnych portali konsumenckich model zakupów grupowych swoje najlepsze lata ma już za sobą. Czy powrót do pierwotnej idei zakupów w grupie w obszarze B2B będzie sposobem na ich reaktywację?