Jak, mimo wzrastającej liczby zamówień, zachować wysoki poziom obsługi klienta i organizacyjną sprawność?
W najnowszym wydaniu BOK (9-10/2019) Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odpowie na kilka naszych pytań na temat zbliżającego się, 11. Forum Marketingu Zintegrowanego. Dowiemy się m.in. co kryje się pod hasłem tegorocznego FMZ
Wyjazdy służbowe, zarówno te po kraju, jak i zagraniczne zdarzają się w większości polskich firm. Co zrobić, aby były łatwe w organizacji i rozliczeniu oraz bezpieczne dla pracowników? Najlepiej wykorzystać kartę płatnicz
Rozmawiamy o innowacjach, przyglądamy się im, poznajemy i zachęcamy do implementacji w swoich organizacjach. Są jednak firmy, które innowacyjność mają w swoim DNA i swoje istnienie i sukces zawdzięczają innowacyjności.
Agata Brucko-Stępkowska, założycielka i prezes Futuro Finance, zajęła drugie miejsce w plebiscycie Kobieta Biznesu 2017 „Pulsu Biznesu”. O jej zwycięstwie zadecydowali internauci.
Już niemal 79 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zna usługę wynajmu długoterminowego, podczas gdy sześć lat temu jej znajomość potwierdzało jedynie 56 proc. badanych. Rośnie również liczba firm użytkujących
Coraz więcej osób wybiera alternatywne środki transportu niż własne samochody osobowe. Do Wola Parku około 40% klientów przyjeżdża nie autami, a rowerami czy komunikacją miejską.
Biznes i dyplomacja są nierozerwalnie związane z wręczaniem sobie prezentów. Nadchodząca Wielkanoc może być miłą okazją, aby sprawić niespodziankę kontrahentowi.
Branża producentów opakowań musi elastycznie dopasowywać się do coraz szybszych zmian na rynku oraz rosnących wymagań ekologicznych. Czy to oznacza, że niedługo bułkę zjemy razem z torebką? Jadalne opakowania to jedno z roz
Firma Leadec, jeden z wiodących dostawców usług przemysłowych w Polsce, w 2018 roku obchodzi dwudziestolecie działalności na terenie kraju. Firma podsumowuje ten intensywny czas i zdradza najbliższe plany.