Duński producent środków do ochrony i pielęgnacji drewna wprowadził do sprzedaży „Olej Pogodoodporny” i „Lakierobejcę Pogodoodporną”. Działania promocyjne nowej linii produktów premium obejmą nie tylko media tradycyj 
      Nic nie jest równie trwałe jak zmiana. Cytat greckiego filozofa - Heraklita odzwierciedla współczesną sprzedaż. Produkty i usługi muszą odpowiadać na potrzeby osób, które będą z nich korzystały, a potrzeby te obecnie ewol 
      Bee Creative to nazwa nowego, autorskiego konceptu coworkingowego, który Grupa Capital Park wprowadziła w jednym ze swoich flagowych projektów - biurowcu Royal Wilanów w Warszawie. 
      W europejskim prawie już od ponad miesiąca funkcjonuje dyrektywa RODO, czyli unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych. 
      31% pracowników odczuwa stres w pracy pare razy w tygodniu, a 14% nawet kilka razy w ciągu dnia[1], co przekłada się na ich efektywność i chęć wykonywania obowiązków. 10 października obchodziliśmy światowy dzień zdrowia p 
      Współczesne firmy mają do dyspozycji szeroki wachlarz narzędzi pozwalających rozwijać i promować biznes. Nie każdy może zdawać sobie z tego sprawę, ale w wielu przypadkach ich pomysłodawcami i twórcami są… Polacy. 
      Kompleksowe rozwiązanie z wykorzystaniem automatycznej kompletacji dla sprzedaży online i dostaw do sklepów. 
      Dziś coraz częściej firmy analizują swój łańcuch dostaw pod kątem bezpieczeństwa i zapewnienia ciągłości. 
      Philips ogłosił nominację Reiniera Schlatmanna na stanowisko Dyrektora Generalnego w Europie Środkowo-Wschodniej. Zastąpi on na nim Tomasza Lisewskiego. 
      Jak donoszą najnowsze dane, w Państwie Środka został odnotowany wzrost PKB w 3 kwartale tego roku, podczas gdy Europa i Polska mają ten rok zakończyć na minusie. Import z Chin może okazać się najlepszym sposobem na rozwinięc