Konkursy

DPD Polska po raz siódmy ze statuetką Superbrands

DPD Polska po raz siódmy ze statuetką Superbrands
DPD Polska po raz siódmy ze statuetką Superbrands DPD Polska po raz siódmy otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju. Firma po raz

DPD Polska po raz siódmy ze statuetką Superbrands

DPD Polska po raz siódmy otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju. Firma po raz kolejny zapewniła także wsparcie logistyczne przedsięwzięcia.

Prestiżowe tytuły przyznawane są na podstawie badania Superbrands, będącego największym konsumenckim sondażem siły i wizerunku marek. W tegorocznej edycji wyłoniono 33 laureatów, którzy dzięki wyróżnieniu wzmocnili swoją pozycję oraz utwierdzili klientów i partnerów biznesowych w przekonaniu, że mają do czynienia z najlepszą ofertą w danej kategorii. W tym roku hasłem przewodnim projektu jest „the new normal”. To właśnie zdobywanie i utrzymanie zaufania odbiorców w nowej, kształtującej się rzeczywistości stało się dla marek jednym z największych wyzwań.

Superbrands jest międzynarodową, niezależną organizacją działającą w 90 krajach na całym świecie. Od 26 lat wyróżnia najlepsze marki, które dzięki rozwiązaniom, jakie oferują swoim klientom, osiągnęły rynkowy sukces i zyskały ich zaufanie.

W ramach badania, którego realizatorem jest instytut badawczy ARC Rynek i Opinia, co dwa lata grupa dziesięciu tysięcy respondentów poddaje weryfikacji 2000 marek pogrupowanych w ponad stu kategoriach. Weryfikowane są między innymi: znajomość marki, odsetek osób, które korzystały z jej oferty w poprzednich dwunastu miesiącach, oraz opinie o niej. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Końcowa ocena powstaje w wyniku połączenia obrad Rady z opiniami konsumentów.

***
O DPD Polska
DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 8 tys. kurierów. Firma dysponuje siecią ponad 5 tys. punktów DPD Pickup oraz DPD Pickup Oddziałów Miejskich. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne.
DPDgroup doręcza codziennie 7,5 mln przesyłek na całym świecie. Dysponuje zespołem 97 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, SEUR i BRT oraz siecią 58 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. W 2020 roku DPDgroup wzmocniła zobowiązanie dotyczące zmniejszenia śladu węglowego. W ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu firma będzie doręczać przesyłki w wielu miastach Europy w sposób neutralny dla środowiska z celem poprawy jakości życia ich mieszkańców.

A to już wiesz?  Ruszyła czwarta odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy