Jakie dla marki Urzędowski były ostatnie miesiące? Co udało się jej w tym czasie osiągnąć? Na te i inne pytania odpowiada Jarosław Issel, Prezes Zarządu BMK Europe S.A., w którego skład wchodzi marka Urzędowski.
Wyłonienie charyzmatycznych osobowości świata nauki to założenie niezwykłego konkursu FameLab. Krajowy finał tegorocznej edycji odbył się 13 maja w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Grupa Saint-Gobain po raz pierwszy była p
Transcom organizuje Dzień Otwarty w swoim oddziale w Elblągu. Firma zaprasza wszystkie osoby, które są zainteresowane zatrudnieniem i chciałyby uzyskać więcej informacji na temat specyfiki pracy oraz projektów realizowanych w n
Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi, szybkie i efektywne reagowanie na zapytania oraz udzielenie właściwych odpowiedzi przy pierwszej próbie to wymagania, którym powinna sprostać firma chcąca utrzymać obecnych klient
W Warszawie powołano nową organizację biznesową, Manager Business Hub. To platforma rozwoju biznesu, która skupia managerów najwyższego szczebla, a jej celem jest stworzenie efektywnej przestrzeni networkingowej w nieszablonowej
Według danych OECD w 2019 r. polski pracownik przepracował średnio 1792 godziny rocznie. W Europie ten wynik pobiła jedynie Grecja. Jednocześnie okazało się, że Polska znajduje się w gronie najmniej produktywnych krajów Unii
Wbrew wrogiej imperialistycznej propagandzie, kolektyw lodziarzy, podczas tegorocznych targów Expo Sweet, jednomyślnie powiedział TAK wielkiemu powrotowi Lodów PRL. Gdyż to jedna z lepszych rzeczy, która kojarzy nam się z tymi s
Odcięcie się od informacji o postępujących zaostrzeniach związanych z koronawirusem jest już niemożliwe. Przedsiębiorcy z paniką myślą o nadchodzących tygodniach i próbują na szybko stworzyć poduszkę bezpieczeństwa, kt
Białostocki Promotech zdobył pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie „Firma wolna od tytoniu” w kategorii najbardziej skuteczne przedsiębiorstwo.
Dwie białostockie marki gastronomiczne, rozpoznawalne i cenione w kraju, łączą siły. Koku Sushi dysponuje sprawdzonym modelem franczyzowym, Mobilny Barista zaś wszechstronną wiedzą o polskim rynku kawy. W wyniku fuzji powstanie