Statystyczny Francuz wypija rocznie 50 litrów wina. Polak – ok. 6 litrów. Ale to właśnie polski rynek jest jednym z najbardziej obiecujących w Europie, ponieważ sprzedaż rośnie z roku na rok o ok. 5-6 proc.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, 43% przedsiębiorstw działających w Polsce realizowało w 2014 roku programy wsparcia sprzedaży skierowane do partneró
Bezpieczeństwo na pierwszy miejscu
Firma Capgemini poinformowała o zatrudnieniu Marka Woźnego na stanowisko dyrektora zarządzającego obszaru Application Services
Dwie białostockie marki gastronomiczne, rozpoznawalne i cenione w kraju, łączą siły. Koku Sushi dysponuje sprawdzonym modelem franczyzowym, Mobilny Barista zaś wszechstronną wiedzą o polskim rynku kawy. W wyniku fuzji powstanie
Przedsiębiorcy są zdeterminowani, żeby odzyskać środki od dłużników, ale nie chcą ich upadku. Część firm odstępuje od natychmiastowej windykacji, stosując prolongaty długów czy rozkładając je na raty.
Firma Phenicoptere, producent GLOV Hydro Demaquillage, innowacyjnych rękawic, które usuną makijaż i inne zabrudzenia skóry wyłącznie za pomocą wody, otrzymała Nagrodę Specjalną w 14. edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku.
Z początkiem lutego br. Renata Timoščik dołączyła do polskiego zespołu Circle K i objęła stanowisko Senior Director Market Development.
„Kobieta w Logistyce 2017 – dostawca usług TSL” - Karolina Gasińska-Byczkowska, country manager Agility Logistics „Kobieta w Logistyce 2017 – odbiorca usług TSL” - Dorota Borowska, kierownik realizacji dostaw w Grupie Ra
Kolejna firma z grupy Promotech, nominowana w akcji #gaszynchallenge wykonała swoje zadanie i wsparła chorego chłopca. Łapska spółka-córka firmy pompowała dla Nikosia z Białegostoku, dla którego zbiórka jest jedyną szansą