Jak skutecznie sprzedawać wysokiej klasy produkty? Czy ekskluzywność wpływa na formę sprzedaży i sposób promocji? Jakie są metody na zbudowanie sieci oddanych klientów?
W swojej ostatniej prognozie produkcji zbóż opublikowanej w dniu 30 września, Główny Urząd Statystyczny podał szacunki polskich zbiorów 2020.
Robert Burneika bohaterem najnowszej kampanii reklamowej marki HELIO „Najpierw masa, później ciacho!”
W biznesie i marketingu niczym mantra powraca hasło „lojalny klient”. Czy jednak często zastanawiamy się nad tym, jakie warunki muszą zostać spełnione, aby kupujący zaszczycił nas swoją lojalnością? I czy możemy coś zr
Logistyka dla producentów i dystrybutorów motoryzacyjnych części zamiennych
Profesjonalne linie do ważenia i pakowania węgla, magazyny, nowe produkty konfekcjonowane i poprawa ich jakości –białostocka spółka Barter inwestuje w segment detalicznej sprzedaży węgla.
Chimney Poland, firma specjalizująca się w postprodukcji obrazu, została właśnie laureatem trzeciej edycji konkursu Office Superstar w kategorii branża kreatywna. Nagrodzone biuro znajduje się w biurowcu Bobrowiecka 8, do które
Instytut Biznesu przyznał w tym roku tytuły Ambasadora Gospodarki wyróżniającym się i zaangażowanym menedżerom.
Z powodu pandemii, odroczenia rozpraw, coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z e-sądów polubownych. O tym, jakie korzyści niesie e-arbitraż opowiada Robert Szczepanek, współtwórca Ultima Ratio, Pierwszego Elektroniczne
Nagrody zwiększają lojalność klientów, są również skuteczną formą motywowania pracowników. Doceniać można jednak nie tylko za pomocą gratyfikacji finansowych, czy też typowych nagród rzeczowych. Skuteczna nagroda to tak