Pomimo swych niewątpliwych walorów istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Niestety, zdarza się to także najbardziej znanym firmom.
Customer Experience Company - to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów.
Dział HR powinien dążyć do większego zaangażowania i produktywności pracowników, co często próbuje się osiągnąć poprzez tworzenie zespołów projektowych.
W Finale XXV Konkursu "Medal Europejski" firma Sodexo Benefits and Rewards Services została uhonorowana Medalem Europejskim za platformę do kompleksowego zarządzania programami motywacyjnymi i lojalnościowymi – Sodexo P
Już 1 kwietnia na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się 5. edycja Targów CSR, realizowanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wśród ponad 50 wystawców swoje miejsce znaleźli także organizatorzy społecznej kampanii
Tu odbywają się narady i szkolenia. To miejsce ważnych spotkań z partnerami biznesowymi. Podejmowane są tu kluczowe decyzje m.in. planowanie budżetu.
Pandemia pokrzyżowała plany wielu przedsiębiorcom. Dużym problemem dla mikrofirm są faktury z odroczonym terminem płatności. By pomóc mikrofirmom w ich trudnej sytuacji, NFG i Santander Leasing połączyły siły.
Dla firm, których podstawą działania jest kontakt z klientami posiadanie biura zapasowego jest podstawowym elementem zarządzania kryzysowego. Właśnie dlatego Amway zdecydował się na skorzystanie z biuro zapasowego w ramach usł
Logistyka dla producentów i dystrybutorów motoryzacyjnych części zamiennych
DB Schenker, wiodący operator logistyczny, przenosi operacje z obiektu w Lublinie do nowoczesnego terminala przeładunkowego, który powstanie w świdnickiej Strefie Aktywności Gospodarczej • Nowy, ekologiczny terminal rozpocznie d