Polacy chętnie uczestniczą w rozmaitych programach lojalnościowych. A wybór jest ogromny – coraz więcej firm oferuje programy przeznaczone dla konsumentów, ale także dla pracowników oraz dla kontrahentów.
Nadwyraz.com to polska marka, która tworzy wyjątkowe produkty inspirowane językiem polskim oraz literaturą. Od połowy września produkty Nadwyraz.com można znaleźć w salonach sieci Empik w całej Polsce.
Na co zwrócić uwagę podczas dostosowania procesów biznesowych związanych z przetwarzaniem i przechowywaniem informacji do wymogów RODO?
International Paper, światowy lider w branży papieru, opakowań i celulozy, rozpoczyna współpracę z poznańską agencją RiverWood marketing & communication.
Budynek głównej siedziby grupy BNL-BNP Paribas jest doskonałym przykładem skutecznego połączenia innowacyjnego projektu architektonicznego z optymalnym komfortem osób przebywających w budynku.
Zakończyła się pierwsza edycja programu społecznego Rebelki, prowadzonego przez firmę Henkel Polska we współpracy z platformą edukacyjną Zwolnieni z Teorii.
W biznesie, podobnie jak w życiu, nie wszystko da się przewidzieć. Mniejsze lub większe problemy z płynnością firmy to prawdziwa zmora polskich przedsiębiorców. Jak przed nimi uciec, kiedy prewencja okazała się niewystarczaj
Dziś ruszyła druga edycja Akcji: Dobry Pracodawca skierowanej do wszystkich małopolskich przedsiębiorców.
27 marca w Warszawie odbędzie się druga edycja Business Communication Forum 2014, poświęcona komunikacji w biznesie. Organizatorem jest IABC/Poland. Podczas konferencji zaproszeni prelegenci omówią zagadnienia związane z rolą j
Coraz więcej polskich firm pokazuje się na europejskich rynkach. Jedną z okazji prezentacji marki jest udział Mobile Word Congress na targach telekomunikacyjnych.