Wartość marki Majonez Kielecki należącej do Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” z roku na rok wzrasta. Zgodnie z najnowszym rankingiem Rzeczpospolitej dot. najcenniejszych znaków towarowych, świętokrzyski brand awansow 
      Dynamiczny rozwój małej firmy z pewnością cieszy jej właścicieli. Ale rozwój to nie tylko większe przychody, ale i specyficzne problemy. Gdy firma rośnie, musi pozyskać odpowiednich pracowników i znaleźć sposób, by zatrzy 
      19 maja 2017 roku zakład Libet w Krakowie osiągnął wynik 4000 dni bezwypadkowej pracy. To już drugi przypadek, po ubiegłorocznym sukcesie załogi z Libiąża, gdy Libet może pochwalić się ponad dziesięcioletnim okresem bez wy 
      Przykłady marek działających w modelu direct-to-consumer zdają się potwierdzać, że jest to doskonały model biznesowy dla wielu młodych firm, w szczególności w obliczu dynamicznego rozwoju rynku e-commerce 
      Warsztaty integracyjne w górach - czy warto zaplanować je w najbliższym roku? Czy wzmocnią zespół po trudnym okresie lub przygotują go na nowe wyzwania? 
      W przebiegu analizy, przygotowującej do wybrania najwłaściwszych metod automatyzacji, ważne jest zastanowienie się nie tylko nad tym, jakim sytuacjom chcemy zapobiec, ale przede wszystkim – co chcemy osiągnąć. 
      Obostrzenia związane z COVID-19 negatywnie wpłynęły na wiele branż, w tym na branżę alkoholową. Podsumujmy, co właściwie się wydarzyło oraz w jaki sposób importerzy wina oraz napojów spirytusowych mogą próbować ogranic 
      Na skutek epidemii część Ukraińców straciła pracę i wróciła do domu. Z Polski wyjechać mogło już nawet 12% pracowników. Jednak nie wszyscy chcą wracać. 
      Mechanizm podzielonej płatności wchodzi w życie z początkiem lipca. 
      Spółka Enea Ciepło pomyślnie przeszła proces certyfikacji w ramach Programu Promocji Ciepła Systemowego, zainicjowanego przez Izbę Gospodarczą Ciepłownictwo Polskie. W efekcie spółka otrzymała znak jakości serii „NO SMOG