Biznes Firma

Co firmowe auto mówi o przedsiębiorstwie

Co firmowe auto mówi o przedsiębiorstwie
Data publikacji: 2015-02-04 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co firmowe auto mówi o przedsiębiorstwie Kategoria: BIZNES, Firma Wybór odpowiedniego samochodu służbowego przekłada się na wizerunek firmy,

Data publikacji: 2015-02-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co firmowe auto mówi o przedsiębiorstwie
Kategoria: BIZNES, Firma

Co firmowe auto mówi o przedsiębiorstwie BIZNES, Firma -

Wybór odpowiedniego samochodu służbowego przekłada się na wizerunek firmy, niezależnie od jej branży. Marka auta to jedno, ważny jest również jego stan techniczny i utrzymanie.

 

Flota samochodowa w znakomitej większości przedsiębiorstw stanowi bardzo istotne narzędzie pracy. Oczywiście funkcja samochodu służbowego w dużej mierze zależy od profilu działalności samej organizacji, jak i stanowiska osoby, która auto użytkuje na co dzień.

Na co zwracają uwagę pracownicy, co jest istotne dla kadry zarządzającej?

Dla przedstawicieli handlowych samochód jest podstawowym środkiem transportu, intensywnie wykorzystywanym w realizacji działań operacyjnych. Z kolei w przypadku osób zajmujących stanowiska szczebla menedżerskiego czy kierowniczego, jak i kadry zarządzającej, auta poza funkcją stricte użytkową stają się istotnym elementem identyfikacji korporacyjnej.

Zaufanie do kontrahenta to podstawa

W myśl zasady „jak cię widzą, tak cię piszą” samochody służbowe są wizytówką firmy. Zarówno ich marka, klasa, jak i stan techniczny mogą przełożyć się na ocenę firmy przez partnerów biznesowych.

– Jako element budowania pozycji, flota świadczy o sytuacji finansowej firmy – samochód wiodącej prestiżowej marki, nowy bądź kilkuletni, zadbany i schludny, budzi zaufanie do przedsiębiorstwa jako kontrahenta. – tłumaczy Michał Bartnik, kierownik ds. rozwoju sieci Polskiej Sieci Taxi 19 123.

Można zaobserwować ten trend zwłaszcza wśród instytucji finansowych. Przedstawiciele władz banków czy towarzystw ubezpieczeniowych korzystają z eleganckich i luksusowych aut, co niesie czytelny przekaz – organizacja dysponuje funduszami umożliwiającymi ich zakup, zatem zyskuje wiarygodność w oczach klientów.

Dla partnerów biznesowych wartość floty to sygnał, czy kondycja przedsiębiorstwa jest stabilna, a pracodawca dba o komfort swoich podwładnych. Jak wiadomo użytkowanie kilkunastoletnich samochodów, niewyposażonych w klimatyzację, bez wspomagania kierownicy, awaryjnych jest uciążliwe dla kierowcy. Dodatkowo może przeszkodzić w realizacji zadań służbowych.

A to już wiesz?  Victoria Dom zakłada dalszą poprawę obrotów i wzrost rentowności

Wizerunek firmy z AUTOpsji

Obecnie, gdy gospodarka wciąż podnosi się z kryzysu, dla firm z sektora średnich i dużych firm barierę w zbudowaniu nowoczesnej floty stanowią koszty utrzymania i eksploatacji. Poszukując oszczędności coraz więcej podmiotów gospodarczych poszukuje alternatywnych rozwiązań zapewniających komfortową mobilność pracowników. Tak jest w przypadku długofalowej współpracy z korporacją taksówkową, dzięki której przedsiębiorca płaci za rzeczywiście przejechane kilometry, bez dodatkowych kosztów. Za tym wyborem z jednej strony przemawiają finansowe korzyści, jakie niesie za sobą opcja korzystania z usług sieci taksówkowych, umożliwiających bezgotówkowe przejazdy w całym kraju i rozliczenia na podstawie comiesięcznych faktur, z drugiej zaś duże znaczenie odgrywa też aspekt wizerunkowy. W sytuacji, gdy podstawową działalnością jest przewóz pasażerów, flota podlega krytycznej ocenie klientów, zatem jest kluczowym elementem budowania wizerunku organizacji. Gdy spojrzymy z kolei na ten sam aspekt, poziomu usług taksówkowych, z perspektywy współpracujących z Polską Siecią Taxi przedsiębiorstw, okazuje się że flota aut stanowi element także ich korporacyjnej identyfikacji.

– Jako partner danej firmy odpowiadamy także za postrzeganie jej przedstawicieli. Nasze auta muszą więc spełniać wysokie standardy, zapewniać komfort podróży i profesjonalną obsługę pasażera – tłumaczy Michał Bartnik.

Wysokie wymagania

Skala działalności Polskiej Sieci Taxi obejmuje największe miasta w Polsce, co jest odpowiedzią na potrzeby sektora biznesowego. Przedstawiciele współpracujących z nią firm często służbowo podróżują po kraju i oczekują otwartego dostępu do usług korporacji. Korporacje partnerskie w poszczególnych miastach są starannie selekcjonowane. Floty, jakimi dysponują, są jednym z kluczowych elementów w procesie decyzyjnym. W przypadku samochodów oznaczonych logo PST 19 123 priorytetem są: wiek poniżej 8 lat, prestiż marki i klasa samochodu, wyposażenie w klimatyzację i na bieżąco weryfikowany stan techniczny pojazdu. Wszystkie taksówki Polskiej Sieci Taxi poza standardowymi przeglądami w stacjach diagnostycznych przechodzą dodatkowe badania w ramach korporacji zrzeszonych. Każdy pojazd, którego stan techniczny budzi zastrzeżenia, zostaje wyłączony z pracy do czasu usunięcia usterek. Auta muszą być niezawodne.

A to już wiesz?  Polscy przedsiębiorcy obawiają się o dostępność kapitału

 

***

System Polska Sieć Taxi 19 123 jest nowoczesnym, wygodnym i elastycznym rozwiązaniem, gwarantującym możliwość bezgotówkowego korzystania z 5 tysięcy taksówek w całej Polsce. Aby zamówić taksówkę w miastach objętych systemem wystarczy wybrać ogólnopolski numer telefonu 19 123. System Polska Sieć Taxi umożliwia podróże bezgotówkowe we wszystkich miastach wojewódzkich, będąc doskonałym rozwiązaniem dla przedsiębiorców. Płatność rozliczana jest jedną fakturą, podsumowującą wszystkie przejazdy w danym okresie rozliczeniowym. Dzięki Elektronicznej Karcie Klienta (EKK) użytkownicy indywidualni również mają możliwość skorzystania z rozliczeń bezgotówkowych. Partnerami systemu są największe i najbardziej rzetelne korporacje taksówkowe w kraju. Informacje o systemie znajdują się pod adresem: www.polskasiectaxi.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Co firmowe auto mówi o przedsiębiorstwie BIZNES, Firma -
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy