Biznes Firma

Ciekawostki z Solidnej Oferty Praktikera

Ciekawostki z Solidnej Oferty Praktikera
Każdy wie, do czego służy kosiarka. Mało kto zdaje sobie jednak sprawę, że w sezonie kosi nią nawet 5 powierzchni dużego boiska piłkarskiego! Właśnie rusza najnowsza odsłona Solidnej Oferty, która poprzez ciekawostki promuje setki produktów w super

Data publikacji: 2015-04-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ciekawostki z Solidnej Oferty Praktikera
Kategoria: BIZNES, Firma

Każdy wie, do czego służy kosiarka. Mało kto zdaje sobie jednak sprawę, że w sezonie kosi nią nawet 5 powierzchni dużego boiska piłkarskiego! Właśnie rusza najnowsza odsłona Solidnej Oferty, która poprzez ciekawostki promuje setki produktów w super cenach.

Ciekawostki z Solidnej Oferty Praktikera BIZNES, Firma - Każdy wie, do czego służy kosiarka. Mało kto zdaje sobie jednak sprawę, że w sezonie kosi nią nawet 5 powierzchni dużego boiska piłkarskiego! Właśnie rusza najnowsza odsłona Solidnej Oferty, która poprzez ciekawostki promuje setki produktów w super cenach.

Akcja ma charakter prosprzedażowy, a jej głównym celem jest promocja atrakcyjnego cenowo asortymentu Praktikera. Kreacja kampanii została oparta na ciekawostkach dotyczących wybranych produktów z oferty oraz niestandardowym – nawiązujący do przekrojów technicznych – sposobie ich prezentacji. W ten sposób oprócz kosiarki promowana jest również myjka wysokociśnieniową, która wytwarza 18-krotnie większe ciśnienie wody niż wąż ogrodowy.

Oś komunikacji stanowią 15” spoty emitowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych takich jak: TVP, TVP tematyczne, TVN oraz kanały TVN Mix oraz Polsat Mix. Akcji towarzyszą również intensywne działania BTL obejmujące specjalnie opracowaną gazetkę promocyjną (dostępną w wersji online na www.praktiker.pl) oraz komunikację prowadzoną w marketach. Całość dopełnia dedykowana kampania online.

Kreację, materiały ATL oraz POSM przygotowała Agencja Red8 Advertising. Reżyserem spotu telewizyjnego jest Miguel Nieto. Produkcją zajął się dom produkcyjny Propeller Fim, a postprodukcją firma Chimney.  Za kreację digitalową odpowiada Agencja Saatachi&Saatachi, a gazetkę promocyjna opracowała Agencja ABC4Brands.

Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus. Działania w internecie zaplanowała Agencja Codemedia. Komunikację PR  prowadzi Agencja Kuźnia PR.

Po stronie firmy Praktiker za realizację kampanii odpowiedzialni są: Aneta Gacoń (BTL), Katarzyna Bala (BTL), Katarzyna Skąpska (ATL I BTL) oraz Karolina Więckowska (kampania online). Akcję koordynuje Joanna Pietras.

 

Ogólnopolska akcja promocyjna, która potrwa do 05.05. obejmuje wszystkie markety Praktikera oraz sklep internetowy www.praktiker.pl i dotyczy wybranych produktów z asortymentu.

A to już wiesz?  Badanie Polycom: millenialsi a praca elastyczna

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ciekawostki z Solidnej Oferty Praktikera BIZNES, Firma - Każdy wie, do czego służy kosiarka. Mało kto zdaje sobie jednak sprawę, że w sezonie kosi nią nawet 5 powierzchni dużego boiska piłkarskiego! Właśnie rusza najnowsza odsłona Solidnej Oferty, która poprzez ciekawostki promuje setki produktów w super cenach.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy