Biznes Firma

CCMS doskonali standardy szkoleniowe

CCMS doskonali standardy szkoleniowe
CCMS (Customer Care Management & Solutions) od kilku lat doskonali stosowane przez siebie standardy szkoleń i doradztwa w obszarze obsługi

Data publikacji: 2016-08-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CCMS doskonali standardy szkoleniowe
Kategoria: BIZNES, Firma

CCMS (Customer Care Management & Solutions) od kilku lat doskonali stosowane przez siebie standardy szkoleń i doradztwa w obszarze obsługi klienta.

CCMS doskonali standardy szkoleniowe BIZNES, Firma - CCMS (Customer Care Management & Solutions) od kilku lat doskonali stosowane przez siebie standardy szkoleń i doradztwa w obszarze obsługi klienta.

CCMS (Customer Care Management & Solutions) od kilku lat doskonali stosowane przez siebie standardy szkoleń i doradztwa w obszarze obsługi klienta. Dzięki systematycznej modernizacji oferty udało się dopracować pakiet, który obejmuje zarówno model stacjonarny szkoleń zespołowych i coachingów indywidualnych, jak również związane z nim aktywności e-learningowe. Pakiet obejmuje także własne publikacje z zakresu telemarketingu, wydawane nakładem Wydawnictw CCMS.

Zastosowane podejście spotyka się z zainteresowaniem Klientów CCMS. W ostatnim czasie oferta szkoleń dla Toyota Bank została rozszerzona o moduł ćwiczeń i testów e-learningowych, natomiast IT Card, oprócz szkoleń stacjonarnych realizowanych przez CCMS w ostatnich latach, zaczął z powodzeniem wykorzystywać publikacje książkowe Wydawnictw CCMS. Dostarczane w systematyczny sposób rozmaite symulacje niecodziennych zdarzeń, gry sytuacyjne oraz testy są doskonałym uzupełnieniem procesów edukacyjnych, przebiegających w szybko rozwijających się firmach.    

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: [email protected]

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected] 

 

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
CCMS doskonali standardy szkoleniowe BIZNES, Firma - CCMS (Customer Care Management & Solutions) od kilku lat doskonali stosowane przez siebie standardy szkoleń i doradztwa w obszarze obsługi klienta.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

A to już wiesz?  Działania proekologiczne ważne dla MŚP

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy