Aktualności

Accor wprowadza ALL CONNECT, nową koncepcję spotkań hybrydowych obsługiwaną przez Microsoft Teams

Accor wprowadza ALL CONNECT, nową koncepcję spotkań hybrydowych obsługiwaną przez Microsoft Teams
Komunikat prasowy Accor wprowadza ALL CONNECT, nową koncepcję spotkań hybrydowych obsługiwaną przez Microsoft Teams * * * INNOWACYJNA KONCEPCJA WYDARZEŃ HYBRYDOWYCH ZAPEWNIA BEZPROBLEMOWE FIZYCZNE I

Komunikat prasowy

Accor wprowadza ALL CONNECT, nową koncepcję spotkań hybrydowych obsługiwaną przez Microsoft Teams

* * *

INNOWACYJNA KONCEPCJA WYDARZEŃ HYBRYDOWYCH ZAPEWNIA BEZPROBLEMOWE FIZYCZNE I WIRTUALNE SPOTKANIA NA CAŁYM ŚWIECIE

Wiodąca na świecie grupa hotelarska Accor ogłosiła podjęcie współpracy z firmą Microsoft, aby przy pomocy platformy Teams wprowadzić ALL CONNECT. To nowe rozwiązanie umożliwi gościom na całym świecie łatwiej dostosować się do zmian i stylu pracy, które zapoczątkowała pandemia COVID-19 i zostaną z nami na dłużej.

Obecnie już 55% hoteli znajdujących się w portfolio marek Accor mających w ofercie sale konferencyjne zapewnia swoim klientom hybrydowe rozwiązania konferencyjne. Z nowej koncepcji wypracowanej przez grupę i Microsoft goście będą mogli skorzystać od kwietnia 2021 roku. ALL CONECT zagwarantuje hotelom pełne i wzbogacone doświadczenia, które podniosą poprzeczkę dla spotkań hybrydowych. Do 2022 r. Accor zamierza osiągnąć 100% zgodność hoteli z salami konferencyjnymi, tak by spełnić nowe standardy spotkań we wszystkich markach grupy na całym świecie – od ekonomicznych po luksusowe.

Dzięki usłudze Microsoft Teams Grupa Accor będzie mogła połączyć kulturę swoich usług i marek, umożliwiając klientom korporacyjnym i gościom fizyczne spotkania w hotelu z wirtualnymi interakcjami w wielu lokalizacjach jednocześnie. Spotkania będą odbywać się na platformie Microsoft Teams, gdzie uczestnicy mogą się łączyć i angażować w nie wirtualnie. W salach konferencyjnych hoteli sieci Accor, Microsoft Teams Rooms i Surface Hub 2S będą łączyć ludzi na miejscu ze zdalnymi uczestnikami, dzięki wykorzystaniu najlepszych urządzeń audio i video. Wszyscy biorący udział w spotkaniu będą mogli z łatwością prezentować treści i wchodzić w interakcję z wirtualnymi członkami, tak jakby byli w tym samym pomieszczeniu. Dzięki ALL CONNECT goście będą mogli organizować spotkania w ramach profesjonalnych i zintegrowanych doświadczeń z dowolnego miejsca.

Koncepcja skoncentruje się głównie na spotkaniach w mniejszym gronie, od 8 do 50 uczestników fizycznych. Goście i klienci będą mogli skorzystać z wiedzy wyspecjalizowanych zespołów, doświadczenia Grupy Accor w zakresie spotkań i wydarzeń, a także elastycznej cyfrowej platformy do rezerwacji. Usługa zaoferuje także zindywidualizowane programy spotkań i doświadczeń z zachowaniem rygorystycznych środków sanitarnych i bezpieczeństwa w ramach protokołu ALLSAFE opracowanego wspólnie z Bureau Veritas.

A to już wiesz?  Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów

Jak wskazują wewnętrzne badania przeprowadzone przez Accor, 50% spotkań fizycznych zaplanowanych przez klientów firmy Meetings & Events w 2021 r. zostanie przełączonych na formaty wirtualne, a 70% respondentów postrzega spotkania hybrydowe jako ważną usługę w przyszłości. Tendencja do organizacji zdalnych wydarzeń i spotkań utrzyma się po zakończeniu pandemii, bez względu na zmiany w budżetach spotkań.

Pandemia Covid-19 spowodowała, że osoby podróżujące służbowo i planujące spotkania zmieniły dotychczasowy sposób pracy. Formaty wirtualne oraz hybrydowe stały się istotną częścią codziennego życia biznesowego. Nowa koncepcja Accor ALL CONNECT, stworzona we współpracy z Microsoft Teams, będzie ważnym narzędziem dla naszych gości, oferując im możliwość organizowania bezpiecznych, jakościowych i płynnych spotkań hybrydowych. ALL CONNECT to kolejny przykład szybkiej reakcji Grupy Accor na obecną sytuację, który jest następstwem wprowadzenia protokołu sanitarnego ALLSAFE i koncepcji Hotel Office & Coworking. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z firmą Microsoft, wiedząc, że usługa Teams stała się nowym sposobem pracy dla 115 milionów codziennych użytkowników, którzy każdego dnia dzwonią, czatują i współpracują ze sobą – Patrick Mendes – Group Chief Commercial Officer in charge of Sales, Marketing, Distribution and Loyalty w Accor.

Organizacja pracy w przyszłości będzie się opierać na modelu hybrydowym, a usługi i doświadczenia oferowane klientom przez organizacje będą to odzwierciedlać. Chcemy, aby każda osoba i organizacja korzystała z nowego środowiska pracy w sposób zapewniający ciągłość biznesową. Dlatego jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Grupą Accor przy ALL CONNECT, pomagając ich klientom pozostawać w kontakcie, gdziekolwiek się znajdują – Jean-Philippe Courtois, executive vice president and president, Microsoft global sales, marketing & operation.

###
O ACCOR
Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym blisko 300 000 członków na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 65 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i wzbogacone przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 – Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze, LinkedInie i Instagramie.
.

A to już wiesz?  Lingaro Group przejmuje eBusiness Institute ze Szwajcarii i kontynuuje globalną ekspansję

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy