Według najnowszych danych Krajowego Rejestru Długów, przedsiębiorstwa budowlane są winne innym firmom ponad 2,2 mld zł i ich zaległości rosną. Gros tego zadłużenia stanowią duchy przeszłości, czyli zobowiązania zaciągni
Gdzie się kończy biuro, a zaczyna pracownik? Najnowsze realizacje biurowe pokazują, że to właśnie człowiek znajduje się w centrum przestrzeni biurowej i decyduje o tym, jak i gdzie chce pracować.
Reagująca na płacz kołyska, drzwi odzyskujące energię z otwierania czy proste urządzenie rehabilitacyjne – dzięki łódzkiemu FabLabowi, otwartemu laboratorium fabrykacji, młodzi twórcy i projektanci realizują innowacyjne p
System prezentacji bezprzewodowych Panasonic to najnowsze z szerokiej gamy ułatwiających współpracę i organizowanie spotkań rozwiązań, które zwiększają wydajność w podlegającym ciągłym zmianom środowisku pracy
Agora Bytom oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką organizują kolejne spotkanie z cyklu „Sukces TO JA”. Bezpłatne warsztaty pod hasłem „Zwiększ swoją pewność siebie” odbędą się 24 maja. Trwają zapisy.
W najnowszym (11-12/2019) i ostatnim w tym roku wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta podsumowujemy kilka wydarzeń w branży contact center, które miały miejsce pod koniec 2019 r.
To, czy ze szkolenia firmowego wyniesiemy oczekiwane korzyści, zależeć może od wielu czynników, a znaczenie może mieć również to, czy będzie to szkolenie zamknięte, czy otwarte. Ciekawą alternatywą dla tych drugich są szk
Podczas wystąpienia otwierającego Mobile World Congress 2016 w Barcelonie, prezes Telefonica, César Alierta powiedział, że „innowacja jest kluczem do rozwoju i jesteśmy o krok od ery najszybszego rozwoju w dziejach ludzkości�
Firma Capgemini poinformowała o zatrudnieniu Marka Woźnego na stanowisko dyrektora zarządzającego obszaru Application Services
INPRO S.A. wprowadziło do sprzedaży kolejne mieszkania, tym razem w ramach 3. i 4. zadania inwestycyjnego na osiedlu Optima.