Zakończyła się pierwsza edycja Open Eyes Economy Summit, którego partnerami była firma Warbud S.A. oraz portal Akademia PPP. Czy po kongresie zapanuje rewolucja w obszarach: Biznes, Kultura i Miasto?
W najnowszym (5-6/2016) numerze Biuletynu Doradczego CCMS publikujemy drugą część wywiadu z Jackiem Barankiwiczem, Członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Niemal 70 koncepcji rozmaitych przedsięwzięć biznesowych wpłynęło na konkurs pod hasłem „Rozwiń Skrzydła”, zorganizowany przez spółkę TEDI, właściciela marki „Vodka Szelment”.
BPI Real Estate Poland postanowiło skoncentrować się na pozytywnych aspektach lockdownu wywołanego pandemią COVID-19.
Firma Europ Assistance Polska już po raz kolejny została wyróżniona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Tegoroczne wyróżnienie w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki” zostało przyznane trzem prakty
Stegu to marka z dwudziestoletnią tradycją, która potrafi konkurować ze światowymi potentatami i podbija swoimi produktami zagraniczne rynki. Historia firmy pokazuje, że można odnieść sukces na konkurencyjnym, międzynarodowym
Fashion Island to jedno z popularniejszych centrów handlowych w Orange County, a dokładniej w Newport Beach w Kalifornii - kultowe, z tradycjami, zawsze pełne ludzi. Od 20 września swój punkt ma tam także polska sieć franczyzowa
Firma WIŚNIOWSKI – czołowy, polski producent bram, drzwi i ogrodzeń, już 30 stycznia w Poznaniu zagości na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA.
Wszyscy mogą się przyczyniać do tworzenia lepszego świata. Przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje akademickie czy miasta.
Kampanie SMS wykorzystywane w marketingu wciąż kojarzone są z wielkimi korporacjami dysponującymi dużymi budżetami na promocję.